„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. Bendra planuojama bendrovių metinė apyvarta šiemet sieks daugiau negu 60 milijonų eurų.

Po susijungimo „Slevomat“ taps viena iš „Cherry Media“ akcininkių. Abiejų susijungiančių įmonių vadovai taps abiejų įmonių valdybų nariais ir imsis įmonių veiklos integravimo. Abi įmonės pradėjo bendradarbiauti jau nuo šių metų gegužės.

„Cherry Media“ ir „Slevomat“ yra pirmaujančios savo sektoriaus įmonės Baltijos šalyse, Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. Dienos pasiūlymų tinklalapiai, kuriuos valdo į bendrą grupę besijungiančios bendrovės yra cherry.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje, beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje, slevomat.cz Čekijoje, bonuszbrigad.hu Vengrijoje ir zlavomat.sk Slovakijoje. Vien per praėjusį mėnesį grupė pateikė 2 700 dienos pasiūlymų beveik 2 milijonams klientų septyniose valstybėse.

„Abi bendrovės ieškojo tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje galimybių, todėl bendradarbiavimas yra logiškas žingsnis. Galime pasigirti geriausiomis vadovų komandomis, ir nuo dabar turėsime unikalią galimybę savo klientams pasiūlyti regioninio masto bendradarbiavimą“, – sakė „Slevomat“ vadovas Tomášas Čupra.

„Netrukome įsitikinti, kad abiejų bendrovių steigėjai stovi ant to paties pagrindo ir yra vedami tos pačios aistros šiai veiklai. Veikdami drauge, išnaudosime aibę sinergijų:, keisimės vertingiausia patirtimi, kursime ir išbandysime naujas technologijas viso regiono mastu. Visa tai suteiks papildomų privalumų mūsų partneriams bei klientams“, – pažymėjo „Cherry Media“ vadovas Aldas Kirvaitis.

Abi bendrovės pradėjo veiklą 2010 metų pradžioje ir greitai tapo savo rinkos lyderiais. „Manome, kad svarbiausias konsolidacijos Vidurio ir Rytų Europoje etapas sėkmingai užbaigtas. „Slevomat Group“ šiandien tapo septynių valstybių rinkos lyderių susivienijimu. Nepaisant to, mes neatmetame galimybės toliau konsoliduoti pajėgas regione“, – pripažino į „Slevomat“ investavusio MITON atstovas Tomášas Matějčekas.

„Grupinių pirkimų verslas tapo sparčiausiai augusia interneto prekybos verslo rūšimi tiek pasaulyje, tiek Vidurio ir Rytų Europoje. Viskas prasidėjo kaip “laukiniuose Vakaruose„, kai šimtai bendrovių startavo šiame segmente, tačiau labai greitai įsitvirtino tik geriausieji, kurie šiuo metu konsoliduoja pajėgas“, – sakė vienas iš „Cherry Media“ savininkų Allanas Martinsonas, Baltijos šalių interneto ir IT sektoriuje gerai žinomas investuotojas.

Grupinių pirkimų verslo modelis atsirado JAV, kur 2008 metais jį pirmoji pradėjo taikyti „Groupon“ – sparčiausiai augusi bendrovė interneto verslo istorijoje.

Stulbinančiu augimo tempu pasižymi ir „Cherry Media“ bei „Slevomat Group“, bendrą mėnesinę 8 milijonų eurų pardavimų apyvartą pasiekusios per mažiau nei 18 mėnesių nuo įsikūrimo. Kiekvieną mėnesį „Cherry Media“ ir „Slevomat“ leidžia milijonams žmonių išbandyti naujas paslaugas, restoranus, aplankyti koncertus ir keliauti su nuolaidomis, kurios gali siekti iki 70 proc. Daugiau nei 8000 smulkių, vidutinių ir stambių įmonių septyniose Vidurio ir Rytų Europos valstybėse jau pasinaudojo šiuo unikaliu ir itin efektyviu reklamos įrankiu savo prekėms ir paslaugoms populiarinti.

2012–aisiais „Slevomat“ ir „Cherry Media“ planuoja beveik padvigubinti savo bendrą apyvartą nuo 60 milijonų eurų šiemet ir toliau plėstis vietos rinkose. „Nematome priežasčių augimui sustoti. Nuolat tobuliname esamus ir kuriame naujus produktus, žengiame į naujus sektorius“, – pažymėjo Tomášas Čupra.

Regiono vartotojams „Slevomat“ ir „Cherry Media“ sąjunga reikš dar didesnį pasirinkimą ir geresnius sandorius. Verslininkams ji atvers dar daugiau galimybių rinkose, kuriose gyvena 40 milijonų žmonių.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »