„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. Bendra planuojama bendrovių metinė apyvarta šiemet sieks daugiau negu 60 milijonų eurų.

Po susijungimo „Slevomat“ taps viena iš „Cherry Media“ akcininkių. Abiejų susijungiančių įmonių vadovai taps abiejų įmonių valdybų nariais ir imsis įmonių veiklos integravimo. Abi įmonės pradėjo bendradarbiauti jau nuo šių metų gegužės.

„Cherry Media“ ir „Slevomat“ yra pirmaujančios savo sektoriaus įmonės Baltijos šalyse, Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. Dienos pasiūlymų tinklalapiai, kuriuos valdo į bendrą grupę besijungiančios bendrovės yra cherry.ee Estijoje, cherry.lv Latvijoje, beta.lt ir grupinis.lt Lietuvoje, slevomat.cz Čekijoje, bonuszbrigad.hu Vengrijoje ir zlavomat.sk Slovakijoje. Vien per praėjusį mėnesį grupė pateikė 2 700 dienos pasiūlymų beveik 2 milijonams klientų septyniose valstybėse.

„Abi bendrovės ieškojo tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje galimybių, todėl bendradarbiavimas yra logiškas žingsnis. Galime pasigirti geriausiomis vadovų komandomis, ir nuo dabar turėsime unikalią galimybę savo klientams pasiūlyti regioninio masto bendradarbiavimą“, – sakė „Slevomat“ vadovas Tomášas Čupra.

„Netrukome įsitikinti, kad abiejų bendrovių steigėjai stovi ant to paties pagrindo ir yra vedami tos pačios aistros šiai veiklai. Veikdami drauge, išnaudosime aibę sinergijų:, keisimės vertingiausia patirtimi, kursime ir išbandysime naujas technologijas viso regiono mastu. Visa tai suteiks papildomų privalumų mūsų partneriams bei klientams“, – pažymėjo „Cherry Media“ vadovas Aldas Kirvaitis.

Abi bendrovės pradėjo veiklą 2010 metų pradžioje ir greitai tapo savo rinkos lyderiais. „Manome, kad svarbiausias konsolidacijos Vidurio ir Rytų Europoje etapas sėkmingai užbaigtas. „Slevomat Group“ šiandien tapo septynių valstybių rinkos lyderių susivienijimu. Nepaisant to, mes neatmetame galimybės toliau konsoliduoti pajėgas regione“, – pripažino į „Slevomat“ investavusio MITON atstovas Tomášas Matějčekas.

„Grupinių pirkimų verslas tapo sparčiausiai augusia interneto prekybos verslo rūšimi tiek pasaulyje, tiek Vidurio ir Rytų Europoje. Viskas prasidėjo kaip “laukiniuose Vakaruose„, kai šimtai bendrovių startavo šiame segmente, tačiau labai greitai įsitvirtino tik geriausieji, kurie šiuo metu konsoliduoja pajėgas“, – sakė vienas iš „Cherry Media“ savininkų Allanas Martinsonas, Baltijos šalių interneto ir IT sektoriuje gerai žinomas investuotojas.

Grupinių pirkimų verslo modelis atsirado JAV, kur 2008 metais jį pirmoji pradėjo taikyti „Groupon“ – sparčiausiai augusi bendrovė interneto verslo istorijoje.

Stulbinančiu augimo tempu pasižymi ir „Cherry Media“ bei „Slevomat Group“, bendrą mėnesinę 8 milijonų eurų pardavimų apyvartą pasiekusios per mažiau nei 18 mėnesių nuo įsikūrimo. Kiekvieną mėnesį „Cherry Media“ ir „Slevomat“ leidžia milijonams žmonių išbandyti naujas paslaugas, restoranus, aplankyti koncertus ir keliauti su nuolaidomis, kurios gali siekti iki 70 proc. Daugiau nei 8000 smulkių, vidutinių ir stambių įmonių septyniose Vidurio ir Rytų Europos valstybėse jau pasinaudojo šiuo unikaliu ir itin efektyviu reklamos įrankiu savo prekėms ir paslaugoms populiarinti.

2012–aisiais „Slevomat“ ir „Cherry Media“ planuoja beveik padvigubinti savo bendrą apyvartą nuo 60 milijonų eurų šiemet ir toliau plėstis vietos rinkose. „Nematome priežasčių augimui sustoti. Nuolat tobuliname esamus ir kuriame naujus produktus, žengiame į naujus sektorius“, – pažymėjo Tomášas Čupra.

Regiono vartotojams „Slevomat“ ir „Cherry Media“ sąjunga reikš dar didesnį pasirinkimą ir geresnius sandorius. Verslininkams ji atvers dar daugiau galimybių rinkose, kuriose gyvena 40 milijonų žmonių.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

4 įdomūs faktai apie artėjančią daiktų interneto revoliuciją

Ekspertai kalba, kad jau netolimoje ateityje daiktų internetas taps masiniu reiškiniu, kuris ženkliai palengvins kiekvieno mūsų kasdienybę. skaityti »

Ar verta registruoti interneto svetainės adresą su lietuviškais rašmenimis?

Balandžio pradžioje jau ketvirtą kartą buvo surengti gražiausio svetainės vardo su lietuviškomis raidėmis, rinkimai. skaityti »

„Microsoft“ Europoje atidarė daiktų interneto laboratoriją

Daiktų interneto laboratorijos orientuotos į klientus, kurie investuoja į daiktų internetą – galimybę sujungti į vieną tinklą visus elektroninius prietaisus, nuo šaldytuvo iki namų robotų. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių apsiperka kiniškose el.parduotuvėse

Europiečiai apsiperka ne tik Vakarų parduotuvėse, bet vis drąsiau gręžiasi į Rytus – į Kiniją, kuri tapo populiariausia Lietuvos, o taip pat ir Europos gyventojų užsieninių apsipirkimų šalimi. skaityti »

Lietuviškumu žavėję domenai su diakritiniais ženklais grimzta į nebūtį

Sukanka lygiai 13 metų, kai .lt domene buvo pradėti registruoti domenų vardai, turintys savitųjų lietuvių kalbos abėcėlės raidžių. skaityti »

Mokslininkai rado alternatyvą „Wi-Fi“ tinklui

Olandijos Eindhoveno universiteto tyrėja pasiūlė kaip alternatyvą „Wi-Fi“ naudoti infraraudonųjų spindulių tinklus. skaityti »

UNESCO ragina sudaryti sąlygas moterims naudotis internetu

Pasaulyje internetas vis dar labiau prieinamas vyrams, nei moterims. skaityti »

Kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose

orint kurti įvaizdį, pirmiausia turime sugalvoti, kokie norime atrodyti kitiems – teigia Arvidas Bendorius. skaityti »

Daiktų interneto prognozės 2020-iesiems

Nuo 2017 iki 2021 m. pasaulinė daiktų interneto rinka augs 4 proc. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kokį poveikį mums daro neigiamos žinutės internete

Tai, kaip elgiamės internete su kitais žmonėmis, turi pasekmių ir realiame gyvenime. skaityti »