Interneto dienoraščių tinkle „Twitter“ atsirado galimybė sukurti reklaminę apklausą, kurioje tinklo naudotojai gali dalyvauti neišeidami iš svetainės.
Interneto dienoraščių tinkle „Twitter“ atsirado galimybė sukurti reklaminę apklausą, kurioje tinklo naudotojai gali dalyvauti neišeidami iš svetainės.
Savo naujienų juostoje naudotojai pamatys kvietimą dalyvauti apklausoje, o pati apklausa vyks tiesiog „Twitter“ tinkle – tiek svetainėje, tiek mobiliojoje versijoje.
Naudotojo bus paprašyta atsakyti į keletą klausimų apie reklamos užsakovą pasirinkus vieną iš pasirinktų atsakymo variantų. Tokiu būdu kompanijos galės įvertinti savo reklaminių kampanijų efektyvumą. Kaip pavyzdys pateiktas toks klausimas: „Ar girdėjote apie Niujorko mados savaitę?“ ir atsakymų variantai: „taip“, „ne“, „nežinau“.
Kol kas apklausos atliekamos bandomuoju režimu ir prieinamos tik kai kuriems „Twitter“ partneriams. Kitos kompanijos turės galimybę naudotis apklausomis 2013 metų pradžioje.