Amerikos žaidėjų populiacija mažėja

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 16 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Žmonių, žaidžiančių kompiuterinius žaidimus, skaičius Jungtinėse Amerikos Valstijose nuolat mažėja. Tokius duomenis pateikė NPD tyrimų grupė, nustačiusi, kad visų žaidimų segmentų įtraukiant ir mobiliuosius, „online“ ir parsisiunčiamus žaidimus auditorija vis nyksta.

Rinkos tyrimas „Žaidėjų segmentacija 2012: naujas žaidėjų veidas” parodė, kad 211,5 milijonai žmonių JAV 2012 metais žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tai yra beveik du trečdaliai šalies populiacijos, bet beveik 12 milijonų (5 proc.) mažiau, nei 2011–aisiais.

Dauguma žaidimų segmentų, kuriuos NPD stebėjo, patvirtino hipotezę, kad konsolės žaidėjai, lengvų PC žaidimų vartotojai, taip pat vaikiškų žaidimų žaidėjai yra labiausiai nuo vartotojų rato traukimosi nukentėjusios rinkos. Vaikų žaidimų auditorija sumažėjo 17,4 milijonais žmonių.

Kaip bebūtų, virtualūs žaidėjai (tai yra tie, kurie žaidžia parsisiunčiamus ir „online“ žaidimus) taip pat mobiliųjų žaidimų žaidėjų populiacija ženkliai padidėjo. Mobiliųjų žaidimų kategorija šiuo metu sudaro didžiausią dalį iš visų rūšių žaidimų (sudaro 22 proc. viso reitingo, užgožę ir konsolės žaidimus).

NPD tyrimų grupės analitikė, Anita Frazier sako, kad tokie žaidimų auditorijos šuoliai jai nekelia nuostabos. Pasak A. Frazier, tokiems rinkos pokyčiams didelę įtaką daro ilgas konsolės žaidimų kartos gyvavimo ciklas ir sparčiai auganti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pasiūla.

Pasikeitimai rinkoje įvyko industrijos kaina. Pasak NPD analitikų, konsolės žaidėjai išleido daugiau pinigų mažmeninėje prekyboje, nei visų kitų kompiuterinių žaidimų segmentai per pastaruosius tris mėnesius. Vidutiniškai vienas žaidėjas per šį laiko periodą išleisdavo apie 65 JAV dolerius, kuomet kitų segmentų vidutinis vartotojas išleisdavo iki 48 JAV dolerių.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »