Festivalis „Game City“

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 15 d. šeštadienis

Šaltinis: ucc.lt

Festivalis „Game City“ – didžiausias nepriklausomas video žaidimų festivalis Europoje, kurį organizuoja Notingemo Trento universitetas Anglijoje. Šiais metais festivalis vyks jau septintąjį kartą ir suburs video žaidimų kūrėjus, mėgėjus ir profesionalus į vieną vietą spalio 20 – 27 dienomis.

Pernai metais festivalis per keturias dienas sulaukė 45 000 lankytojų, šiais metais tikimasi jį surengti dar didesnį, įdomesnį ir pritraukti dar daugiau lankytojų. Lankymasis festivalyje yra nemokamas su tam tikromis išlygomis (kai kuriems naktiniams renginiams ar peržiūroms reikalingas minimalus mokestis). Visų amžiaus grupių atstovai ras ką veikti ir ką pamatyti festivalyje. Netrukus oficialiame festivalio tinklapyje bus paskelbta programa.

Kaip teigia „Game City“ organizatoriai, jie siekia pažvelgti į žaidimus iš įvairių perspektyvų, nes žaidimai nėra tik pramogai, jie skirti ir mokymuisi, ir mokymui, be abejo motyvacijai ir įkvėpimui. Šiais metais siekiama festivalį surengti tokį, kad jis įtrauktų kuo daugiau žmonių. Tai bus unikalus tyrinėjimas, ką video žaidimai iš tikrųjų reiškia žmonėms, kurie juos žaidžia ir tiems, kurie juos kuria.

Notingemo Trento universitetas skiria daug dėmesio kūrybinėms industrijoms, žaidimų kultūrai – jo įgyvendinamų projektų sąraše ne tik „Game City“ festivalis, bet ir „Game City Nights“, „ITAG“ (Interaktyvių technologijų ir žaidimų konferencija), bei projektas Nacionalinis žaidimų archyvas, vykdomas bendradarbiaujant kartu su Nacionaliniu medijų muziejumi. Apskritai universitetas stovi pačiame pionierių priekyje, kurie pradėjo nagrinėti tokias temas kaip interaktyvių technologijų įtaka visuomenei ir pan.

 

 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar da... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »