Investuotojai apleidžia socialinius žaidimus, bet remia „Multiplayer Online“

Publikuota: 2012 m. spalio 28 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Po praėjusių metų bumo rinkoje dėl socialinių žaidimų, dabar investuotojai jau nebėra tokie aktyvūs šioje srityje. Rezultatai rodo, kas sumažėjo sėkmingų sandorių skaičius ir pinigų socialinių žaidimų sektoriuje išleidžiama mažiau.

Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, investicijos į žaidimų bendroves buvo daugiau nei 591 milijonai dolerių, – teigiama naujai paskelbtame skaitmeninių investicijų banko „Digi–Capital“ pranešime. Šie duomenys panašūs į 2010–ųjų metų skaičius, bet gerokai atsilieka nuo 2011 rekordo – 2 milijardų per visus metus. Teigiama, jog per šiuos metus jau įvyko 130 sandorių, kai praėjusiais metais įvyko 152 sandoriai, bet vidutinė sandorių vertė 2012 m. yra 4,5 milijono dolerių, o tai tik nepilnas trečdalis 2011 m. 13 milijonų vidurkio. „Digi–Capital“ sako, kad nuosmukis ateina būtent dėl socialinės/laisvalaikio srities. Šis sektorius sudarė apie 57 proc. praėjusių metų visų investicijų vertės, bet socialinė/laisvalaikio sritis šiemet pasiekė tik 11 proc. savo buvusios vertės.

„Cowen: įmonės analitikas Doug Cruetz mano, kad socialinių žaidimų auditorija mažėja šiais metais, nes daugelis žaidėjų peršoka į mobiliuosius žaidimus. Socialinių žaidimų kūrėjai, pavyzdžiui, „Zynga“, pastebėjo šią tendenciją, ir deda pastangas pritaikyti savo produkciją. „Digi–Capital“ atkreipia dėmesį, kad „Zynga IPO“ praėjusių metų gruodį buvo investicijų į socialinius žaidimus rinkos viršūnėje, tačiau dabar „juda staigiai tolyn nuo šio sektoriaus”. Manoma, jog socialinė žaidimų erdvė yra konsoliduojantis sektorius, ir investicijų toje rinkoje banga po truputį slūgsta.

Grupė nustatė keletą kitų tendencijų dėl investicijų, svarbiausia, „Kickstarter crowdfunding“ (liet. minios finansavimas pradedantiesiems) papildomas tradiciniu rizikos kapitalo finansavimu, o nemokami „Multiplayer Online“ bus toliau tęsiami, siekiant pritraukti rėmėjus.

Dauguma pastarųjų didžiausių sandorių yra kilę iš Kinijos, Japonijos ir Pietų Korėjos įmonių. Panašios į Vakarų kompanijas, šios Azijos įmonės pirmiausiai siekia užkariauti mobiliąją – socialinę erdvę ir „Multiplayer Online“ žaidimus.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar da... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kuriama technologija, gebanti perduoti žmogaus mintis

Išradėjas ir verslininkas Elon Musk tikisi sukurti technologiją, padedančią žmonėmis keistis mintimis per atstumą. skaityti »

Kanados banke – šokantis robotas konsultantas

Kanados bankas ATB pradėjo testuoti Japonijos įmonės „Softbank“ robotą „Pepper“. skaityti »

„Trekstor“ išleis laikrodį, veikiantį „Windows 10“ pagrindu

„Microsoft“ paskelbė, kad „Trekstor“ išleis išmanųjį laikrodį, kuris veiks valdomas operacinės sistemos „Windows 10 IoT Core“. skaityti »

Grįžta pomėgis spausdinti nuotraukas

Nors nuotraukų albumais galima grožėtis įrenginių ekranuose, vis dažniau lietuviai renkasi nuotraukas spausdinti ir saugoti popieriuje. skaityti »

Per kaulus grojančios ausinės būtų sužavėjusios L.Van Bethoveną

Ar žinote, kad L.Van Bethovenas apkurtęs naudojosi muzikos perdavimu kaulais? skaityti »

Vilniuje vėl statomi makaronų tiltai

Pavasarine tradicija jau tapęs išskirtinių tiltų statymo konkursas VGTU „Makaronų tiltai 2017“ šiemet grįžo su dar didesniais užmojais – kūrybiškos inžinerijos dvasia užkrėtęs Lietuvos mokyklas, šiemet čempionatas nusitaikė į universitetus. skaityti »

Lietuviai per internetą dažniausiai perka madingas prekes

Lietuvos gyventojai vis labiau įpranta pirkti internete ir apsipirkdami tokiu būdu išleidžia vis daugiau pinigų. skaityti »

Bepilotės skraidyklės skraidins kraują

Dvi Šveicarijos miesto Lugano ligoninės nusprendė operatyviam kraujo ir biologinių medžiagų pristatymui panaudoti skraidykles „Matternet One“. skaityti »

Vilniuje pristatytas 41 išradimas – nuo kvapų lazdelės iki elektrinės riedlentės

Kovo 31 d. – balandžio 1 d. Vilniaus „Litexpo“ parodų ir kongresų centre buvo atidarytas pirmasis ir didžiausias Lietuvoje išradėjų konkursas „Vilnius išranda 2017”. skaityti »

Mūsų planetoje jau gyvena 20 tūkst. kiborgų

Pasak mokslininkų, didžiausia problema ta, kad evoliucionuojame per lėtai ir mūsų kūnai nespėja prisitaikyti prie sparčiai kintančio šiuolaikinio gyvenimo. skaityti »