„Jūros liga“ ir kitos neišpręstos problemos gali gerokai sugadinti virtualios realybės reputaciją

Publikuota: 2014 m. lapkričio 8 d. šeštadienis

Šiandien pagrindine virtualios realybės varomąja jėga yra kompanija „Oculus VR“. Būtent ji padėjo „Samsung“ sukurti „Gear VR“, leidžiantį „Galaxy Note 4“ savininkams pasinerti į virtualią realybę, tačiau nepertraukiamas seansas gali trukti iki 25 minučių. Telefonas neskirtas tokiai apkrovai, todėl po minėto laiko gali perkaisti ir smarkiai sulėtėti.

Tiesa, daug didesne problema gali tapti pasirodymas serijinių virtualios realybės produktų, kurie negalėtų įveikti vadinamosios jūros ligos, kai vaizdas nespėja paskui vartotojo galvos judesius, teigė „Oculus VR“ vienas iš įkūrėjų Brendan Iribe, rašo portalas „CNet“.

Būtent kovai su vaizdo užlaikymais ir buvo nukreiptos didžiausios „Oculus Rift“ kūrėjų pastangos. Problemos konkurentų produkcijoje vis tik gali rimtai sugadinti visų virtualios realybės įrenginių reputaciją. „Oculus VR“ savo sprendimus netgi demonstravo Sony atstovams, kad jie savo konkuruojantį produktą – „Project Morpheus“ – padarytų ne mažiau tobulą, kaip ir „Oculus Rift“.

Vartotojams skirta šalmo „Oculus Rift“ versija rinkoje gali pasirodyti jau po kelių mėnesių, prisipažino „Oculus VR“ atstovai. Antra vertus, visa ekosistema dar tik pradeda formuotis.

Pavyzdžiui, dabartiniai sprendimai negali virtualioje erdvėje realistiškai atvaizduoti žmogaus kūno ir jo rankų. Aišku, „Oculus VR“ neketina žmonių aprengti specialiais kostiumais. Dar daugiau, ateities virtualios realybės įrenginiai turėtų nesiskirti nuo šiandien mums įprastų saulės akinių.

„Oculus VR“ ragina stambias kompanijas neskubėti rinkai siūlyti įvairių virtualios realybės įrenginių, kadangi rinkoje jau yra pavyzdžių, kai šios klasės produktai vartotojų buvo atstumti. Dabar svarbu yra neleisti padaryti didelių klaidų, o tai leis pasiekti tik nuoseklus ir atidus darbas.

Šaltinis: faceit.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »