Nuo laukinių vakarų į „crowdfunding“ modelį

Publikuota: 2012 m. spalio 7 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Rugsėjo 25–ąją „Gambitious“ paleido unikalią hibridinę platformą vaizdo žaidimams. „Gambitious“ sukūrė struktūrizuotą interneto platformą, kurioje suteikia galimybę žaidėjams, nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, leidėjams ir potencialiems investuotojams saugiai investuoti lėšas naujo arba esamo žaidimo projekto plėtrai su galimybe atgauti finansus.

„Gambitious“ siūlo galimybę investuoti ir / arba remti tokias perspektyvias idėjas, kurios turi realią galimybę išaugti, komercinį gyvybingumą. Reikalaujama, kad visi kūrėjai pateiktų išsamų verslo ir rinkodaros planą, ir visais atvejais kūrėjas išlaiko savo intelektinę nuosavybę. Jei žaidimas pasiekia savo tikslą ir tampa pelningu, investuotojai gauna dividendus, paremtus jų pradinėmis investicijomis. Ši darni sistema vadinama „crowdfunding“ (liet. minios finansavimas).

„Crowdfunding“ sistema sudrebino savo inovatyvia idėja kaip naujas būdas projektams finansuoti. „Tarp pirmaujančių žaidimų finansavimo šaltinių, „crowdfunding“ toliau vystosi žaibišku greičiu”, sakė Scott Steinberg, „Crowdfunding Bible“ autorius. Tačiau jis įspėja: visuomet yra rizika, gedimai ir tikimybės dėl neįgyvendintų projektų ir nebaigtų žaidimų. Skirtingai nuo kitų „crowdfunding“ platformų, „Gambitious“ sukurta specialiai vaizdo žaidimų pramonei, palaiko investuotojus ir vysto supratimą apie žaidimo kūrybos ciklą.

Pagrindiniai „crowdfunding“ žaidimai JAV ir / arba Europos Sąjungoje:
• Candy Kids. Abstraction Games, Nyderlandai
• Cosmic DJ. Gl33k, JAV
• Mushroom Men. Red Fly Studio, JAV
• Piratoons. Fishing Cactus, Belgija
• Super Micro Heroes. Mutant Games, Ispanija
• Tink. Mimimi Productions, Vokietija
• Train Fever. Urban games, Šveicarija

Ir būsimi projektai:
• Earth No More. 3D Realms, JAV
• Pantzer Pets. Gamundo, Nyderlandai
• Stronghold Crusaders 2. Firefly Studios, Anglija

Pagyrų „Crowdfunding“ sistema sulaukė daug ir įvairių. „Tai yra puikus pasirinkimas „Mushroom Men“ žaidimui,” – sakė Kris Taylor, Redfly JAV. „Jis kitaip nei kitos platformos, „Gambitious“ įtraukia žmones, kurie užsiima plėtojimu ir leidyba, todėl tai yra puikus skatinimas žaisti ir investuoti pinigus”.

Šiuo metu „crowdfunding“ sistema visiškai veiksni tik Europos Sąjungoje, tačiau „JOBS Act“ neseniai pasirašė įstatymą, ir amerikiečiai tikisi, kad galės prisijungti jau nuo 2013–ųjų. Iki tol amerikiečiai gali dalyvauti aukodami. „Atėjo laikas pereiti nuo laukinių, laukinių vakarų į „crowdfunding“ profesionalesnį modelį”, – sakė vienas iš „Gambitious“ įkūrėjų Mike Wilson. „Gambitious“ finansavimo būdas yra naujas žaidimų rinkoje – tai būdas įteisinti, apsaugoti ir padidinti finansavimo galimybes visiems, kurie nori turėti žaidimo akcijų”.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar da... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »