Žaidimizacija gerina aptarnavimo kokybę

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 4 d. sekmadienis

JAV atlikti tyrimai atskleidė, kad žaidimizacija daro teigiamą viešojo maitinimo sektoriui. 

Tendencijos rodo, kad amerikiečiai maždaug penkis kartus per savaitę valgo restoranuose. Tačiau pastebima, jog kai kurių maisto kavinių žlugimas yra susijęs ne su nekokybišku maistu, bet su ten dirbančiais žmonėmis t.y. aptarnavimo kokybe. Todėl verslininkams yra itin svarbu priimti į darbą tinkamus darbuotojus ir juos išlaikyti.

Inovatyvi kompanija „Objective Logistics“  siūlo paslaugą, kurios metu yra reitinguojamas aptarnaujantis personalas, dirbantis maitinimo įstaigose. Kompanija siekia sukelti revoliuciją maitino industrijoje apdovanodama geriausius darbuotojus “bonusais” ir suteikdami galimybę rinktis norimas dirbti pamainas.

Programinėje platformoje darbuotojai varžosi vienas su kitu siekdami geriausių rezultatų ir apdovanojimų jau realiame gyvenime. Pasak „Objective Logistics“ kompanijos atstovų, vienas iš labiausiai darbuotojus įtraukiančių, motyvuojančių faktorių yra galimybė gauti palankų darbo grafiką, norimas pamainas. Apdovanojant geriausius darbuotojus yra daugiau šansų, jog jie liks dirbti tame darbe.

Ši programa veikia sėkmingai, nes skatina darbuotojus varžytis ir pasiekti aukštus rezultatus. Taip pat draugiškiau elgtis su klientais ir kelti aptarnavimo kokybę. Kompanijos teigimu, programinė platforma galės būti taikoma bet kokioje industrijoje, tačiau šiuo metu beta versija testuojama keliuose Bostono restoranuose.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Sukurk savo klasę kaip vaizdo žaidimą

Žaidimizacija ir žaidimu pagrįstas mokymas yra skirtingi dalykai – pirmuoju atveju yra naudojami mokinius įtraukiantys metodai, tam tikri elementai, o antruoju atveju yra iš tikrųjų naudojami vaizdo žaidimai kaip mokomoji medžiaga. Dabar vaizdo žaidimai gali pasiūlyti labai daug... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »