Lietuvių idėja gali pakeisti elektroninės prekybos ateitį

Publikuota: 2013 m. birželio 17 d. pirmadienis

Septynių jaunų Lietuvos verslininkų komanda sukūrė naują elektroninės prekybos būdą, kuris leidžia prekes internetu parduoti be tarpininkų – iš tiekėjo tiesiai pirkėjui. Lietuvių startuolis (startup) pirmasis Europoje išplėtojo tokį technologinį sprendimą ir jau sulaukė beveik 1 mln. litų investicijos plėtrai Baltijos šalyse. Pasak komandos, „Inside Warehouse“ pavadinta prekybos sistema jau yra išbandyta versle – pardavimus išaugino po 200 proc. per metus.

„Sistemą sukūrėme dar 2011 metais, tačiau pirmiausia nusprendėme ją išbandyti. Tai padarėme prekių augintiniams kategorijoje. Pardavimai pradėjo augti po 200 proc. kasmet, o šiuo metu daugiau negu 80 proc. prekių augintiniams tiekėjų naudoja „Inside Warehouse“ platformą, pateikdami prekybai asortimentą iš savo sandėlių. Matydami tokius rezultatus, pradėjome planuoti plėtrą“, - teigė platformą plėtojančios komandos vadovas Tadas Deksnys.

Prekė ateina pas pirkėją

„Inside Warehouse“ yra technologinė platforma, kuri turinio publikuotojo tinklapyje, pavyzdžiui, naujienų portale, bendruomenės forume ar socialiniame tinkle, suveda prekių tiekėją su pirkėju. Tai tarsi elektroninė lentyna, kuri automatiškai parenka ir eksponuoja prekes iš sandėlių būtent tuose tinklapiuose, kuriuose pirkėjai ieško informacijos. Tokiu būdu, ne pirkėjas turi eiti ieškoti prekės, o pati prekė atsiranda ten, kur yra pirkėjas.

„Kai pradėsime bendradarbiauti su interneto portalais, forumais, socialiniais tinklais, sukursime galimybę žmogui, skaitančiam, sakykime, apie kūdikių mitybą, čia pat vieno mygtuko paspaudimu įsigyti mišinuką naujagimiui. Produkto nereikės ieškoti internete, o radus – pirkti elektroninėje parduotuvėje. Viską bus galima atlikti tame pačiame puslapyje, kuriame žmogus rado informaciją“, – sakė Justinas Taruška, atsakingas už naujos platformos verslo plėtrą. Pasak jo, sistema automatizuoja daugumą procesų, kuriais iki šiol reikėdavo fiziškai pasirūpinti tiek prekių tiekėjams, tiek turinio publikuotojams, norintiems pradėti elektroninę prekybą savo tinklapyje – asortimento formavimu, prekių logistika, mokėjimų surinkimu, pirkėjų aptarnavimu ir t.t.

Po sėkmės Lietuvoje plėtra į užsienį

Šiuo metu per „Inside Warehouse“ elektroninės prekybos platformą tiekėjai jau pardavė daugiau nei 120 tūkst. prekių. Ja naudojasi tarptautiniai prekių ženklai, tarp jų „Libero“, „Huggies“, „Disney“, „Hipp“, „Royal Canin“, „Hill‘s“ ir kt. Planuojama, kad iki metų pabaigos pardavimai per „Inside Warehouse“ sistemą pasieks 5 mln. litų.

2013 m. balandį startuolio komanda pritraukė beveik 1 mln. litų pirmojo etapo investiciją iš investicijų bendrovės „BIP Group“. Lėšos skirtos plėtrai į Baltijos šalių rinkas bei į kitas prekių kategorijas – kūdikių ir vaikų, grožio ir sveikatos, drabužių ir aksesuarų, prekių namams.

„Orientuojamės į tas prekių kategorijas, kuriose ne mažiau 80 proc. pirkėjų sudaro moterys. Jos yra atidesnės ir reiklesnės pirkėjos, ieško daugiau ir detalesnės informacijos apie prekes, diskutuoja apie jas. Todėl natūralu, kad mūsų sistema apsipirkimą internete labiausiai palengvina būtent moterims“, - tvirtina T. Deksnys.             

Laimi visi elektroninės prekybos proceso dalyviai

„Inside Warehouse” kūrėjai tiki, kad ši sistema gali padaryti didelę įtaką elektroninės prekybos ateičiai – stipriai išauginti prekybos internete apimtis, palengvinti prekių pardavimą ir pirkimą, padėti tinklapiams greičiau ir daugiau uždirbti iš publikuojamo turinio.  Taip sukuriama vertė visiems prekybos internete proceso dalyviams – prekių tiekėjams, turinio publikuotojams ir pirkėjams.

Toks prekybos metodas šiuo metu yra vienintelis Europoje, be to jau davė apčiuopiamų verslo rezultatų. Lietuvių startuolių bendrovė šiuo metu aktyviai ieško talentų ir ketina pademonstruoti sėkmingus veiklos rezultatus užsienio rinkose.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

PVM sąskaitas faktūras teikti bus paprasčiau

Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos (VMI) informuoja, kad verslo atstovai jau gali duomenis į i.SAF teikti pasinaudodami žiniatinklio paslauga, t. y. automatiškai perduodant registrus į VMI. skaityti »

Vilius Juzikis paskirtas į SEB banko valdybą

SEB banko Stebėtojų taryba banko valdybos nariu ir Verslo bankininkystės tarnybos direktoriumi paskyrė Vilių Juzikį. skaityti »

Europos socialinis fondas švenčia 60-metį

Kovo 25-ąją savo 60-metį kartu su visa Europa švęs ir Europos socialinis fondas (ESF) – seniausias Europos Sąjungos fondas. Šio fondo jubiliejų mini ir Europos socialinio fondo agentūra (ESFA), kuri nuo 2004 metų rūpinasi ESF investicijomis Lietuvoje. skaityti »

Finansų ministro susitikime su EIB prezidentu – tolimesnio bendradarbiavimo perspektyvos

Finansų ministras Vilius Šapoka Briuselyje (Belgija) su Europos investicijų banko (EIB) prezidentu Werneriu Hoyeriu aptarė šio banko ir Europos strateginių investicijų fondo (EFSI) Lietuvoje įgyvendinamus projektus bei tolesnio bendradarbiavimo perspektyvas. skaityti »

Vilnius skaičiuoja jau 630 savivaldos metų

Kovo 22 d. sukanka 630 metų, kai Vilnius gavo Magdeburgo savivaldos teisę ir pradėjo skaičiuoti savo, kaip tikro miesto, istoriją. skaityti »

Įmonių darbuotojų kompetencijai didinti ir kvalifikacijai tobulinti – 10 mln. eurų ES investicijų

Ūkio ministerija skelbia pirmąjį kvietimą pasinaudoti galimybe įgyvendinti projektus pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonę „Kompetencijų vaučeris“. skaityti »

Vidutinis darbo užmokestis kils daugiau nei kainos

Įvertinęs nuosekliai didėjantį ūkio aktyvumą šalyje ir gerėjančią Lietuvos gamintojų padėtį svarbiose užsienio rinkose, Lietuvos bankas prognozuoja, kad mūsų ekonomika šiemet augs 2,6, o kitąmet jos augimo tempas padidės iki 2,8 proc. skaityti »

Vilniaus Lukiškių aikštėje nutarta pastatyti Vyčio paminklą

Lukiškių aikštės Vilniuje sutvarkymo ir paminklo joje pastatymo klausimas sprendžiamas jau beveik dvidešimt metų. skaityti »

Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas kviečia teikti paraiškas trečiajam turui

Praėjusiais metais Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas (angl. Digital News Initiative Innovation Fund), iš 150 mln. eurų, skirtų paremti Europos naujienų industrijos inovacijomis pagrįstus projektus, skyrė 51 tūkst. eurų 252-iems ambicingiems skaitmeninės žiniasklaidos projektams 27-iose šalyse. skaityti »

Ūkio ministerijoje buvo diskutuojama apie atsakingo verslo principus

Ūkio ministerijoje trečiadienį vyko renginys „Atsakingo verslo praktiniai aspektai ir nacionaliniai koordinaciniai centrai“, kuriame buvo supažindinama su Lietuvos nacionalinio koordinacinio centro ir kitų valstybių centrų veikla bei aptariama socialinė verslo atsakomybė Lietuvoje. skaityti »