Lietuvių idėja gali pakeisti elektroninės prekybos ateitį

Publikuota: 2013 m. birželio 17 d. pirmadienis

Septynių jaunų Lietuvos verslininkų komanda sukūrė naują elektroninės prekybos būdą, kuris leidžia prekes internetu parduoti be tarpininkų – iš tiekėjo tiesiai pirkėjui. Lietuvių startuolis (startup) pirmasis Europoje išplėtojo tokį technologinį sprendimą ir jau sulaukė beveik 1 mln. litų investicijos plėtrai Baltijos šalyse. Pasak komandos, „Inside Warehouse“ pavadinta prekybos sistema jau yra išbandyta versle – pardavimus išaugino po 200 proc. per metus.

„Sistemą sukūrėme dar 2011 metais, tačiau pirmiausia nusprendėme ją išbandyti. Tai padarėme prekių augintiniams kategorijoje. Pardavimai pradėjo augti po 200 proc. kasmet, o šiuo metu daugiau negu 80 proc. prekių augintiniams tiekėjų naudoja „Inside Warehouse“ platformą, pateikdami prekybai asortimentą iš savo sandėlių. Matydami tokius rezultatus, pradėjome planuoti plėtrą“, - teigė platformą plėtojančios komandos vadovas Tadas Deksnys.

Prekė ateina pas pirkėją

„Inside Warehouse“ yra technologinė platforma, kuri turinio publikuotojo tinklapyje, pavyzdžiui, naujienų portale, bendruomenės forume ar socialiniame tinkle, suveda prekių tiekėją su pirkėju. Tai tarsi elektroninė lentyna, kuri automatiškai parenka ir eksponuoja prekes iš sandėlių būtent tuose tinklapiuose, kuriuose pirkėjai ieško informacijos. Tokiu būdu, ne pirkėjas turi eiti ieškoti prekės, o pati prekė atsiranda ten, kur yra pirkėjas.

„Kai pradėsime bendradarbiauti su interneto portalais, forumais, socialiniais tinklais, sukursime galimybę žmogui, skaitančiam, sakykime, apie kūdikių mitybą, čia pat vieno mygtuko paspaudimu įsigyti mišinuką naujagimiui. Produkto nereikės ieškoti internete, o radus – pirkti elektroninėje parduotuvėje. Viską bus galima atlikti tame pačiame puslapyje, kuriame žmogus rado informaciją“, – sakė Justinas Taruška, atsakingas už naujos platformos verslo plėtrą. Pasak jo, sistema automatizuoja daugumą procesų, kuriais iki šiol reikėdavo fiziškai pasirūpinti tiek prekių tiekėjams, tiek turinio publikuotojams, norintiems pradėti elektroninę prekybą savo tinklapyje – asortimento formavimu, prekių logistika, mokėjimų surinkimu, pirkėjų aptarnavimu ir t.t.

Po sėkmės Lietuvoje plėtra į užsienį

Šiuo metu per „Inside Warehouse“ elektroninės prekybos platformą tiekėjai jau pardavė daugiau nei 120 tūkst. prekių. Ja naudojasi tarptautiniai prekių ženklai, tarp jų „Libero“, „Huggies“, „Disney“, „Hipp“, „Royal Canin“, „Hill‘s“ ir kt. Planuojama, kad iki metų pabaigos pardavimai per „Inside Warehouse“ sistemą pasieks 5 mln. litų.

2013 m. balandį startuolio komanda pritraukė beveik 1 mln. litų pirmojo etapo investiciją iš investicijų bendrovės „BIP Group“. Lėšos skirtos plėtrai į Baltijos šalių rinkas bei į kitas prekių kategorijas – kūdikių ir vaikų, grožio ir sveikatos, drabužių ir aksesuarų, prekių namams.

„Orientuojamės į tas prekių kategorijas, kuriose ne mažiau 80 proc. pirkėjų sudaro moterys. Jos yra atidesnės ir reiklesnės pirkėjos, ieško daugiau ir detalesnės informacijos apie prekes, diskutuoja apie jas. Todėl natūralu, kad mūsų sistema apsipirkimą internete labiausiai palengvina būtent moterims“, - tvirtina T. Deksnys.             

Laimi visi elektroninės prekybos proceso dalyviai

„Inside Warehouse” kūrėjai tiki, kad ši sistema gali padaryti didelę įtaką elektroninės prekybos ateičiai – stipriai išauginti prekybos internete apimtis, palengvinti prekių pardavimą ir pirkimą, padėti tinklapiams greičiau ir daugiau uždirbti iš publikuojamo turinio.  Taip sukuriama vertė visiems prekybos internete proceso dalyviams – prekių tiekėjams, turinio publikuotojams ir pirkėjams.

Toks prekybos metodas šiuo metu yra vienintelis Europoje, be to jau davė apčiuopiamų verslo rezultatų. Lietuvių startuolių bendrovė šiuo metu aktyviai ieško talentų ir ketina pademonstruoti sėkmingus veiklos rezultatus užsienio rinkose.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Draudimo rinka šiemet toliau sparčiai didės dėl ne gyvybės draudimo plėtros

Lietuvos draudimo rinka, pagal draudimo įmokas pernai išaugusi dešimtadaliu, šiemet, palyginti su 2016 m., augs nuosaikiau ir padidės 6–7 proc. skaityti »

SEB tyrimas: gyventojai mažiau tiki pensijų sistema ir pensija ima rūpintis patys

SEB banko trečius metus iš eilės apskaičiuojamas Lietuvos gyventojų pasirengimo pensijai rodiklis beveik nepakito. skaityti »

Lietuvos bankas pirmą kartą finansų rinkos dalyviams atskleidė savo patikrinimų planą

Kurdamas pažangią ir patrauklią finansų sektoriaus aplinką, Lietuvos bankas pirmą kartą informavo prižiūrimus bankus, draudimo įmones, elektronines pinigų įstaigas ir kitus finansų rinkos dalyvius apie šių metų planinių inspektavimų ir tyrimų terminus bei apimtį. skaityti »

Vilniaus meras kviečia vieną „Facebook” kūrėjų į Vilnių

Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius pakvietė vieną socialinio tinklo „Facebook” kūrėjų – Sheryl Sandberg – apsilankyti Vilniuje. skaityti »

Gyventojai jau gali naudotis ribotos kainos būtiniausių mokėjimo paslaugų krepšeliu

Nuo vasario 1 d. gyventojai bankuose ir kredito unijose galės savanoriškai pasirinkti, kad būtiniausios mokėjimo paslaugos būtų teikiamos už ribotą kainą. skaityti »

2017 metais „Hanner“ investuos 85 milijonus eurų

Investicijų į nekilnojamąjį turtą (NT) bendrovė „Hanner“ 2017 metais į NT projektų plėtrą investuos 85 mln. eurų. skaityti »

Lietuvos bankas kviečia dailininkus sukurti unikalią proginę monetą, skirtą Baltijos valstybių 100-mečiams

Lietuvos bankas paskelbė konkursą sukurti 2 eurų proginės monetos, skirtos Baltijos valstybių 100-mečiams, grafinius projektus. skaityti »

Nacionalinis koordinacinis centras padės įgyvendinti EBPO rekomendacijas dėl atsakingo verslo

Ūkio ministerijoje pristatytas Lietuvos nacionalinis koordinacinis centras bei jo veikla įgyvendinant Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos Gaires daugiašalėms įmonėms, nustatančias atsakingo elgesio principus ir standartus. skaityti »

Lietuva pristatyta konferencijoje „World in 2017“ Stokholme

Vyriausybės kanclerė Milda Dargužaitė dalyvavo Švedijos sostinėje Stokholme vykusioje konferencijoje „World in 2017“, kurią verslo bendruomenės lyderiams kasmet rengia Dagens Industri kartu su britų žurnalu The Economist. skaityti »

Moterys linkusios blogiau vertinti šeimos finansinę padėtį nei vyrai

Vyrų ir moterų požiūris į daugelį dalykų dažnai skiriasi. Finansinės padėties vertinimas ir jo lemiami skolinimosi įpročiai – ne išimtis. skaityti »