Prisivilioti klientus padeda inovatyvios idėjos

Publikuota: 2015 m. gruodžio 18 d. penktadienis

Kaip visuomet prieš šventes prekybinininkai tikisi suaktyvėjusių srautų parduotuvėse bei prekybos centruose. Tačiau vis daugiau žmonių atsisuka ir į internetinę prekybą, kurios reklamos galimybės platesnės ir suteikia daugiau progų išsiskirti bei pritraukti pirkėją. Dėl šios priežasties tradicinių parduotuvių atstovams tenka ieškoti naujų būdų, kaip išsiskirti iš minios bei prisivilioti klientus į savo parduotuves.

Dėmesiui pritraukti – naujos idėjos

„Šiais metais „Samsung“ vykdytoje apklausoje apie pirkėjų lūkesčius apsiperkant, buvo pastebėta, jog 39 proc. pirkėjų apsipirkinėjimą parduotuvėse iškeitė į apsipirkinėjimą internete. To priežastis – parduotuvės reikiamu metu neturėdavo norimų prekių bei laiku nesugebėdavo pasiūlyti alternatyvų. Tačiau idėjų, kaip privilioti klientus į paprastas parduotuvės, vis dar yra. Jos kyla ne tik prekybininkų, bet ir technologijų gamintojų galvose. Pavyzdžiui, šių metų rugsėjo mėnesį Berlyne vykusioje IFA parodoje viena daugiausiai susidomėjimo sulaukusių idėjų buvo išmanių vaizdo stendų inkorporavimas į apsipirkimo procesą.

Šiandien technologijos jau pasiekė tą lygį, kai audiovizualinė medžiaga gali būti pritaikyta individualiai pagal kiekvieno pirkėjo poreikius. Pasiūlydama prie išsirinktos prekės derančius rūbus, demonstruodama supratimą bei reaguodama į kliento pasirinkimus, tokia sistema kuria prekės ženklo lojalumą bei teigiamus įspūdžius apsiperkant“ – apie naująsias inovacijas pasakojo „Samsung Electronics Baltics“ pardavimų verslo klientams vadovas Romualdas Broniukaitis.

Elektronikos milžinės „Samsung“ nupieštą apsipirkimo viziją galima nupasakoti įsivaizduojamu apsipirkimu: du žmonės įeina į drabužių parduotuvę, prie įėjimo jie nuskanuoja savo telefoną ir prisijungia prie parduotuvės tinklo. Taip klientai mato visą parduotuvės asortimentą  bei informaciją, kur galima rasti dominančias prekės. Be to, aplink pirkėjus esantys reklaminiai stendai keičiasi priklausomai nuo juos dominančių daiktų – parodo, kokia palaidinė tinka prie pasirinktų kelnių. O išsirinkus norimą prekę bei jos dydį, atėjus prie kasos ji jau yra supakuota ir parengta išsinešti.

Efektyvesnis erdvių išnaudojimas

Tobulėjant technologijoms atsiranda galimybė pasitelkti anksčiau marketingo tikslais nenaudotas erdves. Bene svarbiausia drabužių parduotuvės dalis, kuri iki šiol buvo lyg pamiršta – persirengimo kambariai. Juose veidrodžius pakeitus išmaniaisiais ekranais, pirkėjui ir pardavėjui atsiveria naujos galimybės.

Kaip pavyzdį, kur galima išvysti tokią interaktyvią parduotuvę, R. Broniukaitis paminėjo „Nike“ parduotuvę garsiame Berlyno prekybos centre „Bikini Berlin“. Šioje parduotuvėje klientai gali ne tik virtualiai derinti drabužius, bet ir pasijusti futbolo žvaigžde. Apsirengus mėgstamo futbolininko marškinėlius, persirengimo kabinoje esantys ekranai pirkėją perkelia į sirgalių pripildytą futbolo stadioną, kuriame jis gali spirti kamuolį, atlikti perdavimą ar įmušti įvartį. Visa tai skatina klientų lojalumą parduotuvei bei pardavimų augimą.

Be to, išmaniajame veidrodiniame ekrane, besimatuojant drabužius, galima gauti pasiūlymus, kokie drabužiai tiktų prie jau pasirinktų prekių, taip pat matyti, ar parduotuvėje yra kito dydžio ar kitos spalvos modeliai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Augant ekonomikai bankuose mažėjo blogų paskolų

Pirmąjį šių metų pusmetį įmonėms ir gyventojams bankai skolino daugiau. Atsigaunanti ekonomika mažino blogų paskolų sumą, o tai gerino bankų pelningumo rodiklius. skaityti »

Koks būdas padėjo Einšteinui, Darvinui ir Nyčei pakelti produktyvumą

Šiuolaikinė visuomenė iš mūsų reikalauja nuolatinio produktyvumo. Turime arba dirbti, arba ilsėtis, kad galėtume dirbti vėliau. skaityti »

Lietuvos gyventojams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais

Aštuoni iš dešimties gatve einančių žmonių Lietuvoje naudojasi išmaniaisiais telefonais – kalbasi, naršo internete, rašo trumpąsias žinutes, atsakinėja į elektroninius laiškus ar bendrauja socialiniuose tinkluose. skaityti »

Afrikos bibliotekų novatoriai sėmėsi patirties iš Lietuvos bibliotekų

Sparčiausiai augame dalydamiesi patirtimis su kitais, siekiančiais tų pačių tikslų. skaityti »

Prof. dr. R. Gudauskas: vertybinių krizių pasaulyje trūksta pilietinio žmonių solidarumo

Nacionalinės bibliotekos generalinio direktoriaus prof. dr. Renaldo Gudausko nuomone, mūsų Nacionalinė biblioteka, kaip humanistinis tarptautinio ir tarpkultūrinio dialogo centras, – puikiausia vieta prestižiniams tarptautiniams forumams rengti ir patiems jų darbe prasmingai dalyvauti. skaityti »

Verslo atstovai kviečiami dalyvauti Europos Komisijos idėjų konkurse

Ūkio ministerija kviečia drąsius ir kūrybingus šalies verslininkus teikti paraiškas Europos Komisijos idėjų konkursui „Ideas from Europe“ ir pristatyti originalias bei inovatyvias veikiančio verslo idėjas, kurios padeda spręsti įvairių sričių globalias problemas. skaityti »

Mokesčių ir socialinė sistema tobulinama atsižvelgus į visuomenės nuomonę

Vyriausybė siūlo neapmokestinamųjų pajamų dydį jau nuo kitų metų prilyginti minimaliai mėnesiniai algai, siekiančiai 380 eurų. skaityti »

Kuris turtingesnis – Jeffas Bezosas ar Billas Gatesas?

Pastaruoju metu žiniasklaida mirga pranešimais apie turingiausią pasaulio žmogų. Vieną akimirką tai „Amazon“ vadovas Jezzas Bezosas, o kitą – „Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas susigrąžina savo pozicijas. skaityti »

Kokiuose miestuose labiausiai sekasi moterims verslininkėms?

Londonas, Stokholmas, Niujorkas, San Franciskas ir Bostonas – penki potencialioms moterims verslininkėms palankiausi miestai pasaulyje. skaityti »

Lietuvių instaliacija atrinkta dalyvauti legendiniame festivalyje „Burning Man“

Lietuvių komanda kuri pristatys meninę-techninę instaliaciją „Dance For The Dawn“ skaityti »