SEB bankas: technologijos keičia klientų elgesį

Publikuota: 2016 m. balandžio 14 d. ketvirtadienis

Šiandien gyventojai vis rečiau užsuka į banko skyrių, išskyrus tuos atvejus, kai nori pasitarti sudėtingesniais finansų planavimo klausimais. Kasdienius finansus jie tvarko savarankiškai, nuotoliniais kanalais, prisijungę prie interneto banko. Per 2015 metus klientų, užsukančių į SEB banko skyrius, skaičius sumažėjo 16 proc., o tų, kurie naudojasi interneto banku, dalis šoktelėjo 4 proc., palyginti su 2014 metais.

„Dažniausiai, prisijungę prie interneto banko, klientai perveda pinigus gavėjams ar į kitas savo sąskaitas, moka už prekes, įsigyjamas interneto parduotuvėse, apmoka sąskaitas už komunalines paslaugas, atlieka pavedimus į kitas savo sąskaitas. Trečdalis klientų šias operacijas atlieka prie interneto banko prisijungę mobiliuoju įrenginiu. Į banko skyrių klientai užsuka norėdami su specialistais pasitarti sudėtingesniais finansų planavimo, taupymo, investavimo klausimais. Per 2015 metus suteikėme daugiau negu 60 tūkst. asmeninių finansų konsultacijų klientams“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Tai, kad klientai įprastas finansines operacijas  vis dažniau linkę atlikti savarankiškai, liudija ir tai, kad pernai  grynųjų pinigų įskaitymo operacijų skaičius grynuosius pinigus priimančiuose bankomatuose, palyginti su 2014 metų duomenimis, padidėjo 4 procentais.  Grynųjų pinigų įskaitymo operacijų skaičius banko skyriuose per tą patį laikotarpį sumažėjo 34 procentais.

SEB banko duomenimis, klientai dėl jiems iškilusių klausimų į banką vis dažniau kreipiasi telefonu arba elektroniniu paštu. SEB banko konsultacijų telefonu skaičius per 2015 metus išaugo ketvirtadaliu, palyginti su 2014 metais, taip pat banko konsultantai atsakė į 2 proc. daugiau klientų užklausų elektroniniu paštu, t. y. beveik į 114 tūkstančių laiškų.

Atsižvelgdamas į besikeičiančius klientų poreikius, SEB bankas vis daugiau paslaugų teikia ir nuotoliniu būdu: banko specialistai klientus visą parą konsultuoja ne tik telefonu, bet ir naudodamiesi programa „Skype“, teikia nuotolines finansų valdymo konsultacijas privatiems ir verslo klientams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva turi didelį potencialą lazerių pramonėje

Bavarijos premjero pavaduotoja Beate Merk mano, kad Lietuva per pastaruosius metus padarė ženklią pažangą inovacijų srityje. skaityti »

R. Dargis: Macronas laimėjo mums laiko. Kaip jį išnaudosime?

Prezidento ir parlamento rinkimus laimėję Emmanuelis Macronas žada reformas savo šaliai ir Europos Sąjungai. Lietuva sprendžia tuos pačius iššūkius kaip Europa. skaityti »

Daugiausia nerimo – dėl NT burbulo ir kibernetinių atakų

Šalies finansų įstaigos vis daugiau svarbos teikia disbalansų šalies nekilnojamojo turto (NT) rinkoje rizikai, rodo naujausia Lietuvos banko apklausa. skaityti »

Lietuva – viena atspariausių gamtos stichijoms pasaulyje

Lietuva patenka tarp 20 gamtos stichijoms atspariausių pasaulio valstybių, tačiau draudikai pabrėžia, jog ne mažesnę žalą gyventojų turtui bei sveikatai sukelia vasariniai škvalai, liūtys, žaibai. skaityti »

Ūkio kilimą skatina tiek eksportas, tiek vidaus vartojimas

Gerėjant tarptautinei aplinkai, spartėja ir Lietuvos ekonomikos augimas. skaityti »

„Partnerystės lyderio“ apdovanojimą gavo audito institucijos vadovas A. Dulkys

Lietuvos verslo „Oskaru“ vadinamas įvertinimas, praeityje įteiktas tokiems žmonėms kaip Valdas Adamkus, Algirdas Mykolas Brazauskas ir Dalia Grybauskaitė, atiteko už institucijų veiklos skaidrumo ir efektyvumo skatinimą. skaityti »

Norintys kurti verslą vyrai labiau nei moterys bijo susimauti

Dauguma lietuvių nori kurti savo verslą, tačiau vyrai ir moterys tai įsivaizduoja skirtingai. skaityti »

„Nordea“ tyrimas: lietuviai – taupiausi Baltijos šalyse

Lietuvos gyventojai yra taupiausi Baltijos šalyse ir geriausiai pasiruošę finansiniams netikėtumams, rodo banko „Nordea“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliktas asmeninių finansų, taupymo ir investavimo tyrimas. skaityti »

Kuriantiems smulkųjį verslą šalyje – vienerių metų atostogos nuo mokesčių

Siekiant paskatinti šalyje kurtis našų ir sąžiningą verslą, visas pradedančiąsias smulkiąsias įmones 1 metams siūloma atleisti nuo pelno mokesčio, o savarankišką veiklą nusprendusiems vykdyti gyventojams siūloma suteikti 1 metų atostogas nuo socialinio draudimo įmokų. skaityti »

Televizijos turinys Lietuvoje bus labiau europietiškas

Tikimasi, kad naujos Seimo priimtos pataisos padidins galimybę šalies žmonėms gauti teisingą ir įvairiapusišką informaciją, kartu sumažės priešiškos Rusijos propagandos ir dezinformacijos. skaityti »