„Samsung“ – vertingiausių pasaulio prekės ženklų dešimtuke

Publikuota: 2016 m. spalio 6 d. ketvirtadienis

„Samsung“ išlieka vienu iš vertingiausių prekės ženklų pasaulyje - tą rodo šių metų geriausių pasaulio prekės ženklų „Best Global Brands” reitingas, paskelbtas bendrovės „Interbrand“. Septintąją vietą reitinge užėmusios technologijų lyderės prekės ženklo vertė siekia 518,08 milijonų dolerių. Lyginant su praeitais metais, ji išaugo 14 procentų.

Į šio sąrašo pirmąjį dešimtuką „Samsung“ patenka jau penkerius metus iš eilės. Tokių rezultatų kompanija pasiekė aktyviai plėtodama šiuolaikines technologijas ir klientams siūlydama aukščiausio lygio produktus. Per pastaruosius dešimt metų „Samsung“ prekės ženklo vertė išaugo daugiau nei trigubai – 320 procentų.

„Greitai besikeičiančių, konkurencingų rinkų kontekste, investuoti į prekės ženklo vertės kūrimą yra būtina, - įsitikinęs Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje, - Dėl šios priežasties ir toliau dėsime visas pastangas, kad būtume saviti ir galėtume suteikti išskirtinį dėmesį mūsų klientams.“ 

Šiais metais įmonė pristatė eilę naujų produktų, skirtinguose segmentuose – nuo išmaniųjų telefonų ir televizorių, iki buitinės technikos. Kaip teigia įmonės atstovai, nuolatinės inovacijos bei į šiuolaikinį vartotoją orientuota rinkodaros strategija yra esminiai veiksniai, lemiantys „Samsung“ prekės ženklo vertės augimą.

Kurdama novatoriškų produktų ir paslaugų ekosistemą, gerinančią klientų gyvenimą, „Samsung“ sulaukė rekordinių rezultatų pirmajame ir antrajame šių metų ketvirčiuose. Būtent sėkmingi finansiniai rezultatai bei optimistinis kompanijos požiūris buvo vieni iš pagrindinių veiksnių dar labiau sustiprinusių prekės ženklą pasaulyje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »