Diskutuojant dėl mokyklų vadovų kadencijų svarbu numatyti kompleksinius sprendimus, susijusius su mokyklų vadovų bei mokyklų vertinimu, savivaldos vaidmeniu, pedagogo profesijos patrauklumo didinimu.
Diskutuojant dėl mokyklų vadovų kadencijų svarbu numatyti kompleksinius sprendimus, susijusius su mokyklų vadovų bei mokyklų vertinimu, savivaldos vaidmeniu, pedagogo profesijos patrauklumo didinimu. Apie tai kalbėta šiandien vykusiame švietimo ir mokslo ministrės Jurgitos Petrauskienės ir savivaldybių švietimo padalinių asociacijos susitikime.
„Jeigu norime stiprių mokyklų, sėkmingos veiklos, kokybiško ugdymo proceso, geros emocinės aplinkos, turime kelti reikalavimus mokyklų vadovams. Turi dirbti stiprūs lyderiai. Kita vertus, labai svarbu ir įgalinti šią veiklą vykdyti, kad pritrauktume ir išlaikytume pačius stipriausius vadovus. Čia svarbus ir savivaldybių vaidmuo,“ - sakė ministrė J. Petrauskienė.
J. Petrauskienė pabrėžė, kad švietimo kokybės gerinimas priklauso tiek nuo bendros švietimo politikos, tiek nuo vietos savivaldos ir mokyklų vadovų bei pedagogų. „Mūsų visų tikslas – ugdymo kokybė. Švietimas nėra pats savaime, jis prisideda prie miesto, regiono plėtros, jis užtikrina reikiamų specialistų rengimą. Todėl būtina sustiprinti visas švietimo grandis, - sakė ministrė. - Numatome pertvarkyti mokyklų finansavimą, kad pedagogai gautų adekvačius atlyginimus ir turėtų geras sąlygas dirbti“.
Savivaldybių švietimo padalinių atstovai pateikė konkrečių siūlymų dėl mokyklų vadovų skyrimo, vertinimo ir su mokyklų vadovų kadencijų įvedimu susijusių teisės aktų tobulinimo.