Iššūkis Lietuvos studentams – verslo konkursas „Creative Shock‘13“

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Jau šį mėnesį Lietuvos studentai turės galimybę universitete įgytas žinias pritaikyti globaliu mastu – prasidėjo registracija į tarptautinį verslo situacijų konkursą studentams „Creative Shock'13“. Jo dalyviams teks spręsti strateginio valdymo bei marketingo problemas vienai didžiausių pasaulyje socialinių organizacijų iš Filipinų „Gawada Kalinga“. Taip pat, pasitelkus kūrybingumą bei inovatyvumą Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) inicijuotoje užduotyje „LiMA Kūrybiškumo iššūkis“ ruošti marketingo strategijas Baltijos šalių socialiniams verslams bei organizacijoms. Tokią galimybę spręsti realias verslo situacijas ir prisidėti prie visuomenės gerovės didinimo akademiniam jaunimui suteikė konkurso organizatoriai – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų konsultacinis klubas ir šio universiteto Studentų atstovybė.

„Creative Shock'13“ konkurso metu studentai susipažins su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Spęsdami tikras socialinio verslo problemas, jie gilins savo konsultacines ir analitines žinias. Visas užduotis konkurso dalyviams parengė Studentų konsultacinis klubas, vienijantis ISM studentus, besidominčius strateginiu valdymu bei verslo konsultacijomis. „Ruošdami verslo situacijas konkurso dalyviams analizavome realias įmones, rinkas, mokėmės struktūriškai dėstyti mintis ir, svarbiausia, iš anksto numatyti problemą, ją išspęsti bei pateikti taip, kad dalyvausiančios komandos būtų nukreiptos reikiama linkme“, – teigia klubo prezidentas Aras Dapkus. Pasak jo, verslo užduotys bus tikrai kompetentingos – jas padėjo rengti ir profesionalūs verslo konsultantai bei dėstytojai.

Verslo situacijų konkurse dalyvaujančias komandos turi būti sudarytos iš 3-5 bakalauro ar magistro studentų. Komandas gali sudaryti ir skirtingose aukštosiose mokyklose ar kursuose studijuojantys studentai.  Iš visų konkurso dalyvių tik penkios geriausios komandos pateks į finalą, kuris vyks gruodžio 7-8 dienomis, Vilniuje. Jo metu komandos-finalininkės turės tik vieną naktį išnarplioti specialiai organizatorių paruoštą Baltijos šalių socialinio verslo situaciją. Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins „Danske Bank“ įsteigtas 1500 EUR pagrindinis prizinis fondas bei kitos vertingos dovanos.

Finalinio etapo metu taip pat vyks atviros paskaitos socialinio verslo žinomumo temomis. Savo patirtimi su visais norinčiais pasisemti žinių dalinsis verslininkai, marketingo bei reklamos specialistai. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų Europos universitetų, pabendrauti su konkurso komisijos nariais, išklausyti jų vertinimus.

Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją rasite www.creativeshock.org.

Konkursas „Creative Shock'13“ vyksta jau trečius metus. Du kartus iš eilės „Creative Shock“ konkursą laimėjo komandos iš SSE Riga universiteto (Latvija).  Iš viso per dvejus metus verslo situacijų konkurse jau sudalyvavo daugiau kaip 500 studentų iš Švedijos, Suomijos, Jungtinės Karalystės, Portugalijos, Serbijos, Ukrainos, Baltarusijos, Latvijos, Estijos ir Lietuvos. Anksčiau vykusių konkursų metu komandos paruošė daugiau nei 70 kūrybiškų marketingo idėjų 11-ai Lietuvos socialinių organizacijų.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »