Iššūkis Lietuvos studentams – verslo konkursas „Creative Shock‘13“

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Jau šį mėnesį Lietuvos studentai turės galimybę universitete įgytas žinias pritaikyti globaliu mastu – prasidėjo registracija į tarptautinį verslo situacijų konkursą studentams „Creative Shock'13“. Jo dalyviams teks spręsti strateginio valdymo bei marketingo problemas vienai didžiausių pasaulyje socialinių organizacijų iš Filipinų „Gawada Kalinga“. Taip pat, pasitelkus kūrybingumą bei inovatyvumą Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) inicijuotoje užduotyje „LiMA Kūrybiškumo iššūkis“ ruošti marketingo strategijas Baltijos šalių socialiniams verslams bei organizacijoms. Tokią galimybę spręsti realias verslo situacijas ir prisidėti prie visuomenės gerovės didinimo akademiniam jaunimui suteikė konkurso organizatoriai – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų konsultacinis klubas ir šio universiteto Studentų atstovybė.

„Creative Shock'13“ konkurso metu studentai susipažins su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Spęsdami tikras socialinio verslo problemas, jie gilins savo konsultacines ir analitines žinias. Visas užduotis konkurso dalyviams parengė Studentų konsultacinis klubas, vienijantis ISM studentus, besidominčius strateginiu valdymu bei verslo konsultacijomis. „Ruošdami verslo situacijas konkurso dalyviams analizavome realias įmones, rinkas, mokėmės struktūriškai dėstyti mintis ir, svarbiausia, iš anksto numatyti problemą, ją išspęsti bei pateikti taip, kad dalyvausiančios komandos būtų nukreiptos reikiama linkme“, – teigia klubo prezidentas Aras Dapkus. Pasak jo, verslo užduotys bus tikrai kompetentingos – jas padėjo rengti ir profesionalūs verslo konsultantai bei dėstytojai.

Verslo situacijų konkurse dalyvaujančias komandos turi būti sudarytos iš 3-5 bakalauro ar magistro studentų. Komandas gali sudaryti ir skirtingose aukštosiose mokyklose ar kursuose studijuojantys studentai.  Iš visų konkurso dalyvių tik penkios geriausios komandos pateks į finalą, kuris vyks gruodžio 7-8 dienomis, Vilniuje. Jo metu komandos-finalininkės turės tik vieną naktį išnarplioti specialiai organizatorių paruoštą Baltijos šalių socialinio verslo situaciją. Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins „Danske Bank“ įsteigtas 1500 EUR pagrindinis prizinis fondas bei kitos vertingos dovanos.

Finalinio etapo metu taip pat vyks atviros paskaitos socialinio verslo žinomumo temomis. Savo patirtimi su visais norinčiais pasisemti žinių dalinsis verslininkai, marketingo bei reklamos specialistai. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų Europos universitetų, pabendrauti su konkurso komisijos nariais, išklausyti jų vertinimus.

Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją rasite www.creativeshock.org.

Konkursas „Creative Shock'13“ vyksta jau trečius metus. Du kartus iš eilės „Creative Shock“ konkursą laimėjo komandos iš SSE Riga universiteto (Latvija).  Iš viso per dvejus metus verslo situacijų konkurse jau sudalyvavo daugiau kaip 500 studentų iš Švedijos, Suomijos, Jungtinės Karalystės, Portugalijos, Serbijos, Ukrainos, Baltarusijos, Latvijos, Estijos ir Lietuvos. Anksčiau vykusių konkursų metu komandos paruošė daugiau nei 70 kūrybiškų marketingo idėjų 11-ai Lietuvos socialinių organizacijų.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Mokslo virusu vaikus užkrečia ne tik bandymai, bet ir šansas pademonstruoti išradimus viešai

Vienas iš būdų motyvuoti jaunuosius išradėjus kurti – didelio populiarumo JAV sulaukiančios išradimų mugės bei konkursai. Tokioje mokslo mugėje šių metų rugsėjį jaunimą kviečia sudalyvauti ir technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! skaityti »

Mechatronikos ir robotikos specialistai – be jų neįsivaizduojama ateitis

Kompiuterio spausdintuvas, oro temperatūros termostatas, šaldytuvas su skaitmeniniu valdymu – visa tai yra mechatronikos įrenginiai. skaityti »

Šiemet – rekordinis skaičius stojančiųjų į pedagogikos krypties profesines studijas

Pedagogikos krypties profesinėms studijoms, sulaukusioms itin didelio aukštųjų mokyklų absolventų susidomėjimo, Švietimo ir mokslo ministerija papildomai skyrė 30 valstybės finansuojamų vietų. skaityti »

V. Sutkus: būsimų bedarbių rengimą stabdo rinka

Pristatome Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdas Sutkaus mintis apie Lietuvos švietimo pertvarką. skaityti »

Tarptautiniai studentų mainai: investicija į save ir profesinę ateitį

Naujausi „Erasmus+“ poveikio tyrimo duomenys rodo, kad daugelyje šalių studentų mainų programos dalyviams po studijų baigimo įsidarbinti darbo rinkoje pavyksta net 14 proc. lengviau ir greičiau. skaityti »

Jaunimo susidomėjimas šalies aukštosiomis mokyklomis nemažėja

Stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos aukštosiomis mokyklomis nemažėja. Kaip ir pernai, į universitetus ir kolegijas pretenduoja 68 proc. brandos atestatus turinčių bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų. skaityti »

Trečdalis stojančiųjų į universitetus renkasi Vilniaus universitetą

5 230 visų stojančiųjų į Lietuvos universitetus pirmuoju prioritetu pageidavo studijuoti geriausiai tarptautiniuose reitinguose tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų vertinamame Vilniaus universitete. skaityti »

„Baltoji žynė“ – įtraukianti maginė fantastika net ir tiems, kurie nemėgsta fantastikos

Australų kilmės rašytoją Trudi Canavan nuo pat mažumės domino senovės mitologija ir jos pritaikymas fantastikos pasaulyje. skaityti »

Švietimo ministrė: Lietuva turi visas sąlygas tapti informacinių technologijų centru

Europos komisijos teigimu, net 40% darbdavių Europoje neranda darbuotojų, kurių įgūdžiai įmonei leistų atsinaujinti ir sparčiai judėti į priekį. skaityti »

JTO dirbanti lietuvė: „Didžioji mano darbo dalis – įtikinti kitus, kad viskas yra įmanoma“

„Nelaikau savęs emigrante“, – šypsosi Ieva Lazarevičiūtė, jau 11 metų gyvenanti Brazilijoje. skaityti »