KTU kuriamai inovacijų ekosistemai – Europos akademinės bendruomenės įvertinimas

Publikuota: 2016 m. spalio 20 d. ketvirtadienis

KTU „Santakos“ slėnio veikla plėtojant inovacijų ekosistemą sulaukė didelio atgarsio prestižinėje Europos aukštųjų mokyklų asociacijos CESAER konferencijoje, kurios šių metų tema – „Universitetų vaidmuo atvirose inovacijose“ (angl. The Role of Universities in Open Innovation).

Kasmetiniame Europos pažangių inžinerinių studijų ir mokslinių tyrimų mokyklų bei universitetų asociacijos (CESAER) konferencijoje pranešimą skaitęs Kauno technologijos universiteto (KTU) rektorius Petras Baršauskas pabrėžė, kad sėkmingas žinių ir technologijų kūrimas bei sklaida – vienas svarbiausių uždavinių pažangiam, lyderystės regione ir Europoje siekiančiam universitetui. 

„Universitete stengiamės kurti ir puoselėti inovacijoms palankią terpę, skatinančią kūrybiškumą, saviraišką, verslumą, telkiančią mokslo potencialą, ugdančią talentus. Tačiau proveržiui šioje srityje pavienių pastangų neužtenka – būtina mokslo, verslo, viešojo sektoriaus sinergija“, – Vienos technikos universitete (Austrija) vykusiame renginyje sakė KTU rektorius.

P. Baršauskas atkreipė dėmesį, kad KTU veikia didžiausias Lietuvoje startuolių inkubatorius „Startup Space“, kuriame per trejus metus buvo įgyvendinti 52 jauno ir inovatyvaus verslo projektai. Inovacijos, jų diegimas ir tolesnė pažanga, anot rektoriaus, išlieka vienu pagrindinių Universiteto prioritetų.

KTU daug dėmesio skiria intensyviam bendradarbiavimui su verslu, nuosekliai su technologijomis susijusių studijų ir tyrimų spektrų plėtrai. Universitetas yra vienas iš Kauno mokslo ir technologijų parko steigėjų bei vieno didžiausių ir moderniausių Baltijos regione mokslo, studijų ir verslo centro KTU „Santakos“ slėnio šeimininkas.

Progresyviausios šalies aukštosios mokyklos rektorius P. Baršauskas džiaugėsi, kad Universitete kuriama inovacijų ekosistema sulaukė didelio Senojo žemyno aukštųjų mokyklų vadovų dėmesio. Konferencijoje jie gilinosi į KTU diegiamą inovacijų skatinimo modelį, prašė pasidalinti gerąja patirtimi.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »