KTU studentai laimėjo „Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse

Publikuota: 2016 m. gruodžio 28 d. trečiadienis

Aštuntus metus iš eilės „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvaujantys Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai šiemet neturėjo sau lygių. Pirmąkart Naujųjų medijų kalbą SHMMF bei gretutinę Marketingo studijų programą KTU Ekonomikos ir verslo fakultete (EVF) studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. Dar dvi EVF studentų komandos pateko į šio konkurso finalinį etapą.

Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvavo daugiau nei 10 tūkst. studentų iš daugiau nei 60 pasaulio šalių.

Ketvirto kurso Naujųjų medijų kalbos studijų programos studentų Simonos Damušytės, Paulinos Lazauskaitės, Manto Mitrausko, Agnės Raulinavičiūtės, Servinos Sekrytės ir Meritos Simanavičiūtės komanda kūrė marketingo kampaniją portalui dalinuosi.lt, vartotojams siūlančio daiktų nuomos platformą.

„Google“ konkurso metu KTU komanda aktyviai bendravo su savo klientu, kartu nustatė pagrindinius kampanijos tikslus, uždavinius ir, atsižvelgdama į kliento poreikius, parengė „Google AdWords“ ir „Google+“ komunikacijos planą bei jį sėkmingai įgyvendino.

Anot vienos iš komandos dalyvių A. Raulinavičiūtės, sunkiausia konkurso metu buvo numatyti teisingus sprendimus „Google AdWords“ kampanijoje, o labiausiai patiko bendradarbiauti su įmonės atstovais.

Universiteto komanda jau studijų metu buvo sukaupusi nemenką žinių bagažą apie turinio komunikaciją socialiniuose tinkluose, be to, gilinosi į gretutinių Marketingo studijų metu dėstomus dalykus, todėl darbas su „Google+“ jiems didelių sunkumų nesukėlė.

Pasak A. Raulinavičiūtės, konkursas padėjo iš arčiau susipažinti su „Google AdWords“ reklamos sistema ir plačiomis komunikacijos galimybėmis socialiniuose tinkluose.

EVF Rinkodaros studijų krypties vadovė doc. Žaneta Piligrimienė akcentavo Marketingo programos aktualumą ir pritaikomumą šių dienų dinamiškiems rinkos poreikiams: „Skaitmeninis marketingas yra vienas iš itin svarbių šiuolaikinio verslo aspektų. Gilindamiesi į „Socialinės žiniasklaidos marketingo“ modulį, kuriame jau ilgus metus bendradarbiaujama su „Google“, dalyvaujame pasauliniame konkurse „Google Online Marketing Challenge“. Kasmet nuosekliai tęsiame glaudų bendradarbiavimą su verslu, tad jaunuoliai gauna naujausią informaciją, susipažįsta su rinkos tendencijomis ir gali greitai reaguoti bei siūlyti, įsitraukdami į panašias veiklas. Šis studentų laimėjimas puikiai pagrindžia tarpkryptinių studijų teikiamą naudą – skirtingų įgūdžių ir žinių sinergija leidžia pasiekti įspūdingų rezultatų. Toks proaktyvus studijų tobulinimo kelias suteikia gerokai didesnę vertę universiteto studentams“.

Tuo tarpu laimėtojus ruošę EVF Marketingo katedros tyrėja, pagrindinė dalyvavimo konkurse iniciatorė Elena Vitkauskaitė ir EVF Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius prof. Rimantas Gatautis tikino: „Kasmet augantis norinčiųjų susirungti šiame konkurse skaičius tik patvirtina, kad ir ateityje iššūkių, reikalaujančių nestandartinių sprendimų ir įžvalgų, tik gausės. Ir nors „Google+ Social Media Marketing“ kategorijos kitais metais nebeliks, tačiau naujų horizontų, kur savo jėgas galės išmėginti mūsų studentai, tikrai bus apstu“.

Renginyje nugalėtojus pasveikino Google atstovė Lietuvoje Kamilė Jociūtė, kuri pabrėžė tokių pasiekimų perspektyvumą: „Bendraudama su reklamos agentūromis, nuolat girdžiu tą patį skundą – ryškus žmonių, išmanančių interneto, socialinių tinklų ypatumus, trūkumas. KTU ir jūs labai prisidedate prie skaitmeninės rinkodaros ir rinkos ugdymo. Įgydami žinių ir pelnydami aukšto lygio pripažinimą konkurse, neabejotinai grindžiate kelią ir savo ateities karjerai“.

Kartu su studentais pasiektais puikiais rezultatais džiaugėsi ir Naujųjų medijų kalbos studijų programos vadovė, docentė Ramunė Kasperavičienė.

„Manau, kad žinios ir įgūdžiai įgyti studijų metu padėjo studentams sukurti puikią reklamą dalinuosi.lt portalui, nes Naujųjų medijų kalbos studijų programoje jaunuoliai mokosi viešojo kalbėjimo, rašymo medijoms, kūrybinio rašymo ir kitų dalykų. Studijuodami studentai įgyja gebėjimų naudoti vaizdines ir kalbines raiškos priemones ir taikyti įvairias technikas skirtingos paskirties, stiliaus ir žanro tekstams“, – teigė R. Kasperavičienė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »