KTU studentai laimėjo „Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse

Publikuota: 2016 m. gruodžio 28 d. trečiadienis

Aštuntus metus iš eilės „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvaujantys Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai šiemet neturėjo sau lygių. Pirmąkart Naujųjų medijų kalbą SHMMF bei gretutinę Marketingo studijų programą KTU Ekonomikos ir verslo fakultete (EVF) studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. Dar dvi EVF studentų komandos pateko į šio konkurso finalinį etapą.

Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvavo daugiau nei 10 tūkst. studentų iš daugiau nei 60 pasaulio šalių.

Ketvirto kurso Naujųjų medijų kalbos studijų programos studentų Simonos Damušytės, Paulinos Lazauskaitės, Manto Mitrausko, Agnės Raulinavičiūtės, Servinos Sekrytės ir Meritos Simanavičiūtės komanda kūrė marketingo kampaniją portalui dalinuosi.lt, vartotojams siūlančio daiktų nuomos platformą.

„Google“ konkurso metu KTU komanda aktyviai bendravo su savo klientu, kartu nustatė pagrindinius kampanijos tikslus, uždavinius ir, atsižvelgdama į kliento poreikius, parengė „Google AdWords“ ir „Google+“ komunikacijos planą bei jį sėkmingai įgyvendino.

Anot vienos iš komandos dalyvių A. Raulinavičiūtės, sunkiausia konkurso metu buvo numatyti teisingus sprendimus „Google AdWords“ kampanijoje, o labiausiai patiko bendradarbiauti su įmonės atstovais.

Universiteto komanda jau studijų metu buvo sukaupusi nemenką žinių bagažą apie turinio komunikaciją socialiniuose tinkluose, be to, gilinosi į gretutinių Marketingo studijų metu dėstomus dalykus, todėl darbas su „Google+“ jiems didelių sunkumų nesukėlė.

Pasak A. Raulinavičiūtės, konkursas padėjo iš arčiau susipažinti su „Google AdWords“ reklamos sistema ir plačiomis komunikacijos galimybėmis socialiniuose tinkluose.

EVF Rinkodaros studijų krypties vadovė doc. Žaneta Piligrimienė akcentavo Marketingo programos aktualumą ir pritaikomumą šių dienų dinamiškiems rinkos poreikiams: „Skaitmeninis marketingas yra vienas iš itin svarbių šiuolaikinio verslo aspektų. Gilindamiesi į „Socialinės žiniasklaidos marketingo“ modulį, kuriame jau ilgus metus bendradarbiaujama su „Google“, dalyvaujame pasauliniame konkurse „Google Online Marketing Challenge“. Kasmet nuosekliai tęsiame glaudų bendradarbiavimą su verslu, tad jaunuoliai gauna naujausią informaciją, susipažįsta su rinkos tendencijomis ir gali greitai reaguoti bei siūlyti, įsitraukdami į panašias veiklas. Šis studentų laimėjimas puikiai pagrindžia tarpkryptinių studijų teikiamą naudą – skirtingų įgūdžių ir žinių sinergija leidžia pasiekti įspūdingų rezultatų. Toks proaktyvus studijų tobulinimo kelias suteikia gerokai didesnę vertę universiteto studentams“.

Tuo tarpu laimėtojus ruošę EVF Marketingo katedros tyrėja, pagrindinė dalyvavimo konkurse iniciatorė Elena Vitkauskaitė ir EVF Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius prof. Rimantas Gatautis tikino: „Kasmet augantis norinčiųjų susirungti šiame konkurse skaičius tik patvirtina, kad ir ateityje iššūkių, reikalaujančių nestandartinių sprendimų ir įžvalgų, tik gausės. Ir nors „Google+ Social Media Marketing“ kategorijos kitais metais nebeliks, tačiau naujų horizontų, kur savo jėgas galės išmėginti mūsų studentai, tikrai bus apstu“.

Renginyje nugalėtojus pasveikino Google atstovė Lietuvoje Kamilė Jociūtė, kuri pabrėžė tokių pasiekimų perspektyvumą: „Bendraudama su reklamos agentūromis, nuolat girdžiu tą patį skundą – ryškus žmonių, išmanančių interneto, socialinių tinklų ypatumus, trūkumas. KTU ir jūs labai prisidedate prie skaitmeninės rinkodaros ir rinkos ugdymo. Įgydami žinių ir pelnydami aukšto lygio pripažinimą konkurse, neabejotinai grindžiate kelią ir savo ateities karjerai“.

Kartu su studentais pasiektais puikiais rezultatais džiaugėsi ir Naujųjų medijų kalbos studijų programos vadovė, docentė Ramunė Kasperavičienė.

„Manau, kad žinios ir įgūdžiai įgyti studijų metu padėjo studentams sukurti puikią reklamą dalinuosi.lt portalui, nes Naujųjų medijų kalbos studijų programoje jaunuoliai mokosi viešojo kalbėjimo, rašymo medijoms, kūrybinio rašymo ir kitų dalykų. Studijuodami studentai įgyja gebėjimų naudoti vaizdines ir kalbines raiškos priemones ir taikyti įvairias technikas skirtingos paskirties, stiliaus ir žanro tekstams“, – teigė R. Kasperavičienė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

6 gyvenimo pamokos, kurių išmokstama po paskaitų

Nors gyvenimo aprašyme skiltis „kita veikla“ yra paskutinė ir atrodo nereikšminga, būtent ji suteikia darbdaviui informacijos apie tai, koks žmogus siekia prisijungti prie komandos. Neretai būtent šios, asmeninės savybės, nulemia sprendimą – atsivers ar užsitrenks svajonių karjeros durys. skaityti »

Stereotipai lūžta: programavimas – moterims vis patrauklesnė sritis

Tik ~30 proc. visų IT srityje dirbančių specialistų pasaulyje yra moterys. skaityti »

Kokių specialistų reikės ateities mados versle?

Mados verslas neatpažįstamai keičiasi, todėl keičiasi ir reikalavimai čia dirbantiems specialistams. skaityti »

Lietuvos inovacijų progresui skatinti – 2,5 mln. eurų

Inovatyvios įmonės, bendradarbiaujančios ar norinčios bendradarbiauti su mokslininkais, vėl gali teikti paraiškas gauti inovacinių čekių. skaityti »

Mokyklose siūloma išjungti skambutį

Aktorius, kuriantis praktikas mokykloje, mokytojas Paulius Tamolė sako – išjunkite mokyklose skambutį. skaityti »

Rašytojai Rutai Sepetys įteikta garbinga Jungtinės Karalystės literatūros premija

Birželio 19 d. Londone lietuvių kilmės rašytojai Rutai Sepetys įteiktas garbingiausias, 80-metį minintis Jungtinės Karalystės apdovanojimas už literatūrą vaikams ir jaunimui – Carnegie medalis. skaityti »

Vis daugiau studentų Lietuvos universitetuose nori studijuoti anglų kalba

Sunku įsivaizduoti sėkmingą verslininką, nekalbantį anglų kalba. Netolimoje ateityje anglų kalba taps privaloma visų profesijų atstovams. skaityti »

Informacinių technologijų egzaminą laiko rekordinis skaičius abiturientų

Specialistai teigia, kad po 10 – 15 metų visos verslo įmonės bus susijusios su informacinėmis technologijomis, taigi nebestebina tai, jog savo ateitį su šia sritimi sieja vis daugiau jaunuolių. skaityti »

Bibliotekos meta skaitymo iššūkį savo skaitytojams

Birželio 15 d. šalies bibliotekos pakvies knygų mėgėjus priimti skaitymo iššūkį ir leistis į vasaros nuotykį. skaityti »

VU rektorius Artūras Žukauskas susitikime su LEU bendruomene: „LEU turi stiprių dalyko didaktikos mokslininkų“

Lietuvos edukologijos universitete (LEU) vyko susitikimas dėl aukštųjų mokyklų tinklo pertvarkos. Diskusijoje dalyvavo LEU bendruomenės nariai, kurie galėjo užduoti jiems rūpimus klausimus Vilniaus universiteto (VU) rektoriui prof. Artūrui Žukauskui. skaityti »