LEU prisijungė prie europinio „U-Multirank“ reitingo

Publikuota: 2015 m. gruodžio 21 d. pirmadienis

Praėjusią savaitę buvo pateikti galutiniai duomenys apie Lietuvos edukologijos universitetą (LEU) Europos Sąjungos universitetus vertinančio „U-Multirank“ reitingo ekspertams. Plėtros ir ryšių direkcijos direktoriaus Kęstučio Šalavėjaus teigimu, tai svarbus žingsnis mūsų universiteto tarptautiškumo plėtroje. „Tikimės, kad šis reitingas, priešingai nei Lietuvos žurnalų reitingai, daug kokybiškiau atspindės mūsų universiteto stipriąsias puses“, – sakė K. Šalavėjus.

Prie kruopštaus darbo renkant ir keliant duomenis prisidėjo Plėtros ir ryšių, Akademinių reikalų, Finansų, Mokslo ir inovacijų, Personalo direkcijos, Socialinės edukacijos ir Istorijos fakultetai.

Dalyvavimo idėją ir svarbą „U-Multirank“ reitinge mokslo ir plėtros prorektorius prof. dr. Aivas Ragauskas pristatė jau prieš metus. Galutinį sprendimą dalyvauti šioje reitingavimo sistemoje LEU rektoratas priėmė 2015 m. rugsėjo mėnesį. Buvo nuspręsta teikti duomenis bendram instituciniam vertinimui ir šiais metais pasiūlytoms vertinti atskiroms studijų kryptims: istorijos (taikomosios istorijos bakalauro studijų programa), sociologijos (sociologijos bakalauro studijų programa) ir socialinio darbo (socialinio darbo bakalauro ir magistrantūros studijų programos). Gaila, kad šiemet dar nėra vertinamos pedagogikos ir edukologijos programos, kurių universitete yra daugiausia.

Po pirminės paraiškos įvertinimo, leidžiančio prisijungti prie „U-Multirank“ reitingo, duomenys buvo teikiami dviem etapais. Pirmajame etape (iki 2015 m. spalio mėnesio) pateikti pirminiai instituciniai (21 klausimas) ir minėtų krypčių (po 29 klausimus) duomenys. Po reitingo sudarytojų ekspertinio įvertinimo buvo paprašyta papildyti ar patikslinti atsakymus į kai kuriuos vertinimo sistemos klausimus. Gruodžio mėnesį pateikti papildomi duomenys.

Po galutinio patikslinimo reitingo sudarytojai planuoja įvertinti universitetų duomenis ir 2016 m. kovo mėnesį paskelbti galutinius institucinį ir programų reitingus.

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »