LEU vyks forumas „Šiuolaikinio mokytojo ugdymo perspektyvos“

Publikuota: 2016 m. kovo 18 d. penktadienis

Kovo 23 d. 9 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) aktų salėje (III aukštas, Studentų g. 39, Vilnius) vyks forumas „Šiuolaikinio mokytojo ugdymo perspektyvos“. Atsižvelgiant į švietimo politikų, verslo atstovų, mokyklų vadovų ir LEU akademinės bendruomenės lūkesčius, bus diskutuojama apie šiuolaikinį mokytoją, jo gebėjimą kurti tokias sąlygas, kad kiekvienas mokinys sėkmingai mokytųsi, kūrybišką ugdymą, veržlų žmogų, mokantį prisitaikyti prie nuolat kintančio pasaulio.

LEU Ugdymo mokslų fakulteto (UMF) dekanė doc. dr. Alvyra Galkienė sako, jog nereikia nieko tikinti, koks svarbus mokytojo vaidmuo visuomenės vystymosi procesuose. Kita vertus, visuomenei vystantis, švietimui keliami vis nauji reikalavimai. „Pedagogo rengimas yra nuoseklus, labai daug komponentų apimantis procesas: žmogaus psichologijos įvairiuose jo vystymosi tarpsniuose suvokimas, mokinių pažintinių galių, mokymosi stilių ir kultūrinių pagrindų skirtumų pažinimas ir gebėjimas į juos reaguoti, veiklaus, saviugdą skatinančio tarpasmeninio santykio su mokiniu kūrimas, ugdymo proceso organizavimo, pagalbos mokiniui teikimo kompetencijos, gilaus savo dalyko išmanymas. Ir tai tik dalis reikalavimų, būtinų dirbant mokytoju“, – tvirtina A. Galkienė.

Forume dalyvaus LEU ir Švietimo ir mokslo ministerijos vadovai, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis, Vilniaus Žemynos gimnazijos direktorė Rūta Krasauskienė, Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazijos direktorius Miša Jakobas, LEU UMF dekanė doc. dr. A. Galkienė.

LEU UMF dekanė sako, jog pagrindinis forumo tikslas – dėstytojų ir studentų dialogas, per kurį būtų atrasti geriausi bendradarbiavimo būdai, studijų organizavimo metodai, studijų programų peržiūros kryptys, kad į būsimojo pedagogo krepšį būtų sudėti visi įrankiai ir atsiskleistų kūrybinės mokytojo galios, padėsiančios tinkamai tais instrumentais naudotis ugdymo įstaigoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »