Lietuvos mokiniai pagal informacinių technologijų naudojimą – tarp pirmaujančių ES

Publikuota: 2013 m. rugsėjo 13 d. penktadienis

Lietuvos mokiniai dažniau nei vidutinis Europos mokinys naudoja informacines ir komunikacines technologijas (IKT) ugdymo tikslais. O mūsų šalies mokytojai skiria daugiau laiko IKT kompetencijoms tobulinti nei vidutiniškai ES, aktyviai dalyvauja mokymuose. Lietuva yra tarp pirmaujančių šalių pagal IKT naudojimą įvairių dalykų pamokose – tai rodo paskelbti Europos mokyklų tinklo ir Lježo universiteto Švietimo departamento atlikto mokyklų tyrimo „Informacinės ir komunikacinės technologijos švietime“ (ESSIE) rezultatai.

Pagal mokinių atsakymus nustatyta, kad Lietuvoje interaktyviosios lentos yra naudojamos dažniau nei vidutiniškai ES, pagal 11 klasių duomenis Lietuva patenka tarp pirmaujančių šalių, o pagal 8 klasių duomenis – į artimų ES vidurkio rodiklių šalių grupę.

Lietuvos mokytojų IKT naudojimo dažnis visose klasėse atitinka ES vidurkį. Mokytojų, 11 klasėje naudojančių IKT daugiau nei 25 proc. pamokų, yra daugiau nei vidutiniškai ES, bet kiek mažiau kitose klasėse. Intensyviausiai IKT mokytojai naudoja profesinių mokyklų 11 klasėse.

Lietuvos mokinių pasitikėjimas savo įgūdžiais saugiai naudotis internetu lenkia Europos vidurkį. Mūsų mokiniai labiau pasitiki savo naudojimosi (IKT) kompetencija nei vidutiniškai Europoje.

Tarptautinio ESSIE tyrimo ataskaitą anglų kalba rasite čia:

https://ec.europa.eu/digital-agenda/sites/digital-agenda/files/KK-31-13-401-EN-N.pdf  .

Daugiau apie ESSIE tyrimą – Europos komisijos portale https://ec.europa.eu/digital-agenda/node/51275  .

 

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »