Lyderystės ir inovacijų akademija atveria duris

Publikuota: 2012 m. vasario 11 d. šeštadienis

Universiteto mokslininkai ir pedagogai supranta, kad novatoriškas ir kūrybinis mąstymas turi būti skatinamas nuo pat mažumės. Siekiant šio tikslo vasario 4 d. Kauno technologijos universitete pradėjo darbą Lyderystės ir inovacijų akademija. Pirmieji šios akademijos dalyviai – Kauno ir aplinkinių miestų vidurinių mokyklų ir gimnazijų vienuoliktų ir dvyliktų klasių mokiniai.

Lyderystės ir inovacijų akademija – tai Socialinių mokslų fakulteto akademinės bendruomenės iniciatyva, skirta Universitete ir visuomenėje skleisti ir propaguoti lyderystės ir novatoriškumo idėjas, suteikti šios srities pagrindus. Viena iš akademijos tikslinių grupių yra moksleiviai. Artimiausiu laiku į įdomius, įvairius ir tikrų profesionalų vedamus seminarus akademija pakvies taip pat ir studentus, verslininkus, kitų visuomenės grupių narius. Veiklūs fakulteto akademinės bendruomenės žmonės nori dalytis savo turimomis žiniomis ir skleisti pažangias idėjas visuomenėje.

Suvokta lyderystės galia gali atnešti daugybę teigiamų pokyčių bet kurioje gyvenimo srityje! Lyderystės ir inovacijų akademija – tai vieta, kurioje kiekvienam bus suteikta galimybė rasti savitą požiūrį į sėkmę, užsibrėžti asmeninius tikslus ir suprasti, kaip juos pasiekti. Akademijoje įgytos žinios labai universalios ir praktiškai pritaikomos pačiose įvairiausiose situacijose, todėl yra tikrai vertingos.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »