Neformalus ugdymas – naujos galimybės studentams

Publikuota: 2012 m. balandžio 4 d. trečiadienis

Vilniaus kooperacijos kolegija, siekdama tobulinti dėstytojų praktinius įgūdžius ir taip prisidėti prie Lietuvos kolegijų studijų kokybės gerinimo, kartu su projekto partneriais Klaipėdos verslo aukštąja mokykla ir Panevėžio kolegija įgyvendino projektą „Neformalaus ugdymo metodikų taikymas vadybos ir verslo administravimo bei ekonomikos studijų krypčių dalykų dėstymui kolegijose“.

Du metus trijų kolegijų dėstytojai, dirbantys su vadybos ir verslo administravimo bei ekonomikos studijų krypčių studentais, dalyvavo praktiniuose mokymuose, kuriuose profesines žinias tobulino su Lietuvos ir užsienio lektoriais. Dėstytojai sėmėsi žinių kaip efektyviau bendradarbiauti su studentais mokymosi procese, analizavo konfliktines situacijas ir kompromisų suradimo būdus, mokėsi kurti motyvuojančias mokymosi sąlygas studentams. Dėstytojams pristatytas visas inovatyvaus mokymo priemonių arsenalas: simuliacijų ir rolių žaidimai bei „case–study“ metodas.

Projekte dalyvavę dėstytojai turėjo galimybę pasisemti gerosios patirties iš užsienio aukštųjų mokyklų. Vilniaus kooperacijos kolegijos ir partnerių dėstytojai stažavosi Švedijoje, Škotijoje, Vokietijoje, Norvegijoje, Belgijoje, Ispanijoje, Graikijoje, Airijoje ir Čekijoje. Užsienio šalių partneriai mielai dalinosi darbo su studentais patirtimi, naujausiais neformalių mokymų metodų pavyzdžiais. Dėstytojai susipažino su studijų proceso organizavimo naujovėmis, dalyvavo paskaitose.

Galimybes mokytis praplėtė ir projekto metu sukurta virtuali mokymosi programa „Pirmoji praktika“. Programa leidžia imituoti daugumą įprastinių įmonės valdymo procesų: nuo pirkimų, pardavimų, gamybos ar logistikos iki personalo valdymo, marketingo, finansinės rizikos, investicijų įvertinimo, kainodaros ir finansinių paslaugų paketų kūrimo. Studentai kviečiami spręsti verslo atstovų sukurtas užduotis ir tokiu būdu prisiliečia prie „realaus“ verslo pasaulio.

Studijų kokybės gerinimo ir tarptautiškumo didinimo projektas finansuotas pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programą iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »