Panaudojant ES lėšas didinamas doktorantų skaičius

Publikuota: 2016 m. sausio 21 d. ketvirtadienis

Doktorantūros studijoms 2014–2020 m. skiriama 22,4 mln. eurų iš ES struktūrinių fondų. Tai sudarys galimybę papildomai finansuoti 400 doktorantūros studijų vietų. Švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė pasirašė įsakymą dėl lėšų skyrimo ES struktūrinių fondų projektui „Doktorantūros studijų plėtra“.

„ES struktūrinių fondų naudojimas doktorantūros studijoms finansuoti mums leidžia pritraukti daugiau jaunų žmonių į mokslą, taip pat koncentruotis į tarptautiškumą pritraukiant gabius jaunuolius iš užsienio į Lietuvos mokslo ir studijų institucijas, – sako švietimo ir mokslo viceministrė Svetlana Kauzonienė. – Nemažiau svarbu, kad konkurso būdu teikiamas ES struktūrinių fondų finansavimas atvers galimybes verslo įtraukimui į doktorantūrą ir skatins mokslo institucijas bendradarbiauti su verslu.“

Vykdant doktorantūros vietų atranką numatyta galimybė doktorantams mokslinius tyrimus vykdyti ne tik universitetuose ar mokslo institutuose, bet ir įmonėse, vykdančiose aukšto lygio mokslinius tyrimus.  Jose dirbantys specialistai, atitinkantys doktorantų vadovams keliamus reikalavimus, taip pat galės siūlyti doktorantūros temas ir dalyvauti konkurse kartu su doktorantūros teisę turinčia mokslo ir studijų institucija.

ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamas doktorantūros vietas konkurso būdu atrinks Lietuvos mokslo taryba.

2014–2020 m. doktorantūros finansavimas pratęs ankstesniu ES struktūrinio finansavimo laikotarpiu pradėtą iniciatyvą. Siekiant didinti doktorantų skaičių struktūrinių fondų lėšomis 2007–2013 m. finansuota 210 doktorantų, tai sudarė vieną aštuntadalį visų doktorantūros studentų Lietuvos mokslo ir studijų institucijose.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »