SMK inicijuoja projektą, skirtą gebėjimų stiprinimui ir gerosios patirties perėmimui

Publikuota: 2015 m. spalio 2 d. penktadienis

Socialinių mokslų kolegija, reaguodama į Lietuvoje vykstančius pokyčius socialinės rūpybos, sveikatos apsaugos sferoje, žinodama iššūkius, su kuriais tenka susidurti šios sferos darbuotojams (besikeičiantys teisės aktai, didėjantys reikalavimai teikiamų paslaugų kokybės monitoringui, augantis socialinės rizikos asmenų skaičius, didėjantys darbo krūviai), inicijuoja projektą, skirtą gebėjimų stiprinimui ir gerosios patirties perėmimui. Pagrindinė tikslinė projekto grupė – projekto partnerių atstovai iš Telšių, Plungės, Vilkaviškio, Marijampolės, Šilutės, Kalvarijos savivaldybių ir joms pavaldžių įstaigų tarnautojai, savivaldos institucijų darbuotojai, sveikatos apsaugos (stacionarios ir nestacionarios) ir socialinės rūpybos srityje dirbantys asmenys.

Numatytos veiklos yra skirtos tikslinės grupės darbuotojų gebėjimų stiprinimui perimant pažangias Norvegijos Karalystės žinias ir gerąją patirtį socialinės rūpybos, sveikatos gerinimo, administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų gerinimo srityse bendradarbiavimo tarp vietos, regionų partnerių Lietuvoje bei Norvegijoje stiprinimui. Rengiant paraišką atliktas projekto partnerių atstovaujamų institucijų poreikio tyrimas, siekiant identifikuoti šiame projekte pasirinktų tikslinių grupių mokymosi visą gyvenimą, gebėjimų stiprinimo poreikius. Remiantis gautais duomenimis numatoma vykdyti mokymus 7 temomis. Taip pat išskirtos 3 itin aktualios mokymų sritys tikslinės grupės atstovams, kurioms numatoma parengti nuotolinio mokymo kursus, siekiant užtikrinti projekto rezultatų tęstinumą ir tvarumą bei atliepti tikslinės grupės narių poreikius.

Įgytos žinios ir patirtis prisidės prie ilgalaikių rezultatų ir poveikio šalies mastu – gerės socialinės globos ir rūpybos, sveikatos apsaugos įstaigų teikiamų paslaugų kokybė, taikomi inovatyvūs veiklos organizavimo modeliai tiesiogiai prisidės prie darnaus šalies ir regionų vystymosi, efektyvesnio socialinių bei ekonominių problemų sprendimo.

Projekto metu daug dėmesio skiriama asmeniniam tobulėjimui, savipagalbos mechanizmų kūrimui. Socialinėje sferoje dirbantys asmenys nuolat susiduria su įvairiais iššūkiais, kuriuos savarankiškai įveikti nėra taip paprasta. Pridėtinė projekto vertė ta, jog sudarius galimybes darbuotojų kvalifikacijos kėlimui bus prisidėta prie institucijų veiklos tobulinimo, efektyvesnio teikiamų paslaugų kokybės valdymo, daug dėmesio projektas skiria darbui palankios aplinkos kūrimui. Taip užtikrinamas socialinės rūpybos bei sveikatos priežiūros institucijų veiklos efektyvumas, geresnis teikiamų paslaugų prieinamumas visuomenei (ypač atskirties grupėms).

Pridėtinę projekto vertę sukurs naujos žinios, įgūdžiai ir kompetencijos įgytos mokymų bei stažuočių metu.

Sukurti online kursai taip pat sudarys sąlygas mokytis visiems pageidaujantiems bei atnaujinti savo žinias, keisti ir dalintis patirtimi ir idėjomis. Sukurti efektyvūs regioninio, tarpinstitucinio, tarptautinio bendradarbiavimo modeliai, perimti pažangūs gerosios patirties pavyzdžiai, parengti į darbuotoją orientuoti savipagalbos kursai prisidės prie regioninės politikos tikslų įgyvendinimo, sudarant palankias sąlygas regionams augti kokybine prasme, siekti geresnių darbo rezultatų, bendromis pastangomis efektyviai spręsti socialines ir ekonomines problemas.

Visi projekto metu sukurti rezultatai orientuoti į tęstinumo užtikrinimą, žmogiškųjų išteklių gebėjimų gerinimą, paslaugų prieinamumo regionuose didinimą.

 

Šaltinis: smk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »