Tarp konkurso „Imagine Cup“ finalistų – ir KTU informatikos studentai

Publikuota: 2012 m. birželio 2 d. šeštadienis

Liepos mėnesį Sidnėjuje (Australija) vyksiančiame tarptautinio turnyro „Imagine Cup“ finale dalyvaus ir KTU informatikos studentai. Kartu su lietuvių komanda „LevelUp“ jie pristatys žaidimą „NeverFuture“. Po trijų konkurso etapų šis žaidimas buvo atrinktas kategorijoje „Game Design: Phone“, kurioje rungėsi 460 studentų komandų iš viso pasaulio.

Žaidimas skatina ekolgiją

Komandą „LevelUp“ sudaro du programuotojai ir du dizaineriai: Justas Šalkevicius (KTU Informatikos fakultetas), Liudas Ubarevicius (KTU Informatikos fakultetas), Ieva Auželyte (Vilniaus dailės akademija) ir Gytis Valatka (KTU Informatikos fakultetas).

Platformai „Windows Phone“ skirtas žaidimas, kurį daugiau nei pusmetį kūrė studentai, moko tausoti gamtą, rūšiuoti šiukšles ir atkreipia dėmesį į vis didėjančią gamtos taršą bei žmonių abejingumą ekologinėms problemoms.

„Žaidėjas atsiduria fantastiniame pasaulyje, kuriame karaliauja užterštumo monstrai, įkūnijantys realiame pasaulyje egzistuojančias ekologines problemas. Kiekvienas nukautas monstras palieka po savęs nerūšiuotas atliekas, kurias žaidėjai renka ir specialiame bankomate perdirba į žaidime naudingus daiktus. Taigi, žaidėjui netiesiogiai yra parodoma rūšiavimo nauda“, – pristatydamas žaidimą teigė vienas jo kūrėjų, KTU informatikos studentas Liudas Ubarevičius. 

Sėkmingos karjeros galimybė

Korporacijos „Microsoft“ kasmet organizuojamas tarptautinis turnyras „Imagine Cup“ per nepilną dešimtmetį tapo didžiausiu technologiniu jaunimo konkursu, pritraukiančiu arti 350 tūkstančių studentų iš daugiau nei 140 pasaulio šalių.

Pagrindinė turnyro idėja – pasitelkus naująsias technologijas sukurti pažangius sprendimus opiausioms socialinėms problemoms – skurdui, badui, vaikų mirtingumui, socialinei ir skaitmeninei atskirčiai, gamtos taršai ir kitoms. Skirtingose kategorijose besirungiantys studentai kuria vaizdo filmus, kompiuterinius žaidimus, taikomuosius, programinius ir kitus sprendimus, kuriuos jungia viena idėja – visuotinė planetos gyventojų sveikata ir gerovė.

Dalyvavimas „Imagine Cup“ turnyre studentams tampa puikia galimybe pristatyti savo idėjas daugybei technologijų kompanijų, kurios vėliau investuoja į perspektyvius projektus. Daugeliui „Imagine Cup“ dalyvių konkursas jau tapo gerai besiklostančios profesinės karjeros pradžia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »