Už šalies konkurencingumo įžvalgas – premijos

Publikuota: 2012 m. birželio 29 d. penktadienis

Žinių ekonomikos forumas ir Ūkio ministerija skelbia magistrų ir jų mokslinių vadovų, parengusių baigiamuosius darbus šalies ekonomikos ir konkurencingumo temomis, skatinimo konkursą, kurio nugalėtojams atiteks 5 tūkst., 3 tūkst. ir 2 tūkst. litų premijos.

Magistrai konkursui iki 2012 m. liepos 23 d. gali pristatyti savo darbus, kuriuose nagrinėjamos sritys būtų susijusios su mokslo ir technologine pažanga, inovacijomis, informacijos ir komunikacijos technologijomis, finansų sistema, atskirų ekonomikos sektorių plėtra, valstybės investicijomis į įvairias ūkio šakas, demografiniais procesais, gyventojų užimtumu ir kitų procesų įtaka ekonominiam augimui bei konkurencingumui.

„Dalyvavimas skatinimo konkurse suteikė didesnio pasitikėjimo savimi ir leido pažvelgti į darbą dar nuodugniau ir išsamiau. Gynimas universitete – tai egzaminas, didelė atsakomybė, nes neišlaikius jo, gali negauti diplomo, o gynimas šiame konkurse leidžia parodyti, ko vertas įdėtas darbas, įsivertini pats ir leidi kitiems įvertinti. Konkursas suteikė galimybę suprasti, ar parašytas darbas vertas dėmesio  ir kur galėčiau pritaikyti savo darbo rezultatus“, – įspūdžiais dalijasi 2010 m. konkurse dalyvavusi Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos magistrė Marija Markina.

„Jau ketvirtus metus organizuodami šią iniciatyvą pastebime, kad konkursas skatina dalyvaujančius magistrus tęsti studijas, plačiau ir giliau nagrinėti pasirinktas temas, o darbo rezultatus pritaikyti praktikoje. Tikime, kad jaunųjų tyrėjų energija, potencialas ir darbai prisidės prie šalies gerovės kūrimo, o kūrybiškas ir inovatyvus mąstymas padrąsins verslą, o kartu ir valstybę, ieškoti nestandartinių, įrodymais ir įžvalga pagrįstų sprendimų“, – teigia Haroldas Brožaitis, Žinių ekonomikos forumo Tarybos pirmininkas. 

Konkursui pateiktus darbus vertina verslo, mokslo ir valstybinių organizacijų ekspertai. Trijų geriausių darbų autoriai ir jų moksliniai vadovai apdovanojami premijomis: pirmos vietos nugalėtojams skiriama 5 tūkst. Lt, antros – 3 tūkst. Lt, trečios – 2 tūkst. Lt. Darbo autoriui skiriama 75 proc., vadovui – 25 proc. premijos sumos. Taip pat laimėtojams Verslo dienos renginyje įteikiami Lietuvos Respublikos ūkio ministro padėkos raštai. Visą informaciją apie konkursą rasite tinklalapyje www.zef.lt.

Šaltinis: mokslasplius.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »