Vienintelės Lietuvoje – Mados rinkodaros studijos

Publikuota: 2015 m. liepos 8 d. trečiadienis

Socialinių mokslų kolegija (SMK) šiemet stojantiesiems pristato naujovę – išskirtines Mados rinkodaros studijas tiems, kas jaučia laiko pulsą, nori būti stilingi ir dirbti įdomų darbą tarptautinėse rinkose.

Mados industrija pasaulyje – viena didžiausių ir labiausiai augančių pramonės šakų, sukurianti milijonus darbo vietų, pagaminanti begales produkcijos ir įkvepianti žmones keistis ir būti stilingais. Todėl SMK parengė visiškai naują studijų programą, skirtą šios industrijos poreikiams patenkinti bei padėti Lietuvos mados įmonėms ir dizaineriams didinti pardavimus užsienyje ir išvystyti pasaulinio žinomumo prekių ženklus.

Mados rinkodaros studijos skirtos parengti specialistus, turinčius kūrybinio verslumo, rinkodaros bei pardavimų žinių bei įgūdžių, išmanančius mados industrijos tendencijas, gebančius tirti vietinę bei tarptautinę rinkas, kurti ir valdyti mados produktų ženklodarą.

Mados rinkodaros studijų programa tikslingai orientuota į aprangos ir tekstilės sektoriaus pagaminamos produkcijos rinkodaros, pardavimų ir eksporto organizavimą. Mados industrija – svarbi kūrybinės ekonomikos dalis, apjungianti šiuolaikines gamybos technologijas, vadybą, dizainą ir rinkodarą. Lietuvoje mados industrija turi ypač didelį potencialą, besiremiantį ilgamete tekstilės ir aprangos gamybos patirtimi. Lietuva yra viena iš labiausiai tekstilės ir aprangos gamyboje besispecializuojančių Europos Sąjungos narių. Tekstilės ir aprangos gamyba Lietuvoje ilgą laiko buvo antra pagal svarbą gamybos šaka, nusileidžianti tik maisto pramonės, gėrimų ir tabako gamybos pramonei.

Absolventai, baigę Mados rinkodaros studijų programą, bus įgiję mados istorijos, rinkodaros, vadybos, ekonomikos, projektų ir išteklių valdymo, pardavimų organizavimo, derybų vedimo žinių ir gebės gebės kurti ir plėtoti gamybinių, prekybinių įmonių bei individualių mados produkcijos kūrėjų ženklodarą, formuoti šių įmonių įvaizdį rinkoje, dirbti darbą, susijusį mados produktų vartotojų poreikio nustatymu, mados produktų asortimento formavimu, mados produktų rinkodaros planavimu (asortimento, kainodaros formavimu, pateikimo organizavimu) prekybinėse įmonėse, identifikuoti mados produktų prekybos vietinėje bei tarptautinėse rinkose plėtros galimybes, efektyviai veikti laisvos rinkos sąlygomis ir nuolat tobulinti savo kvalifikaciją.

Šaltinis: smk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »