Vilniuje prasidėjo analogų neturintys skaitmeniniai mokymai pedagogams

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 26 d. antradienis

Mokytojai iš visos Lietuvos jau ruošiasi naujiems mokslo metams – šalies sostinėje prasidėjo analogų neturintys nemokami skaitmeniniai mokymai pedagogams. Daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų, dalyvaujančių programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, lavins savo skaitmeninius gebėjimus ir gilins žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus, kurie galėtų padidinti moksleivių kompetenciją skaitmeniniame amžiuje.

5 mėnesius truksiančių mokymų metu pedagogai išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes, išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami vaizdo filmus, nuotraukas ir animaciją, susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose, išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais bei susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją.

„European Schoolnet“ ir Lježo universiteto tyrimo „Survey of Schools: ICT in Education“ duomenimis, Lietuvos mokytojų pasitikėjimas savo skaitmeniniais gebėjimais yra mažesnis nei Europos Sąjungos vidurkis. „Samsung“ atlikta apklausa parodė, kad 44,7 proc. tėvų mano, kad būtent naujausių technologijų naudojimas ne tik informatikos pamokose, bet ir mokant kitų dalykų, skatintų vaikų motyvaciją mokytis. Atsižvelgiant į tai, buvo inicijuota programa „Samsung Mokykla ateičiai”, kurios metu mokytojai turės galimybę įgyti gebėjimų, reikalingų vedant kūrybiškas bei įdomias pamokas.

„Samsung“, kaip viena lyderiaujančių technologijų kompanijų pasaulyje, žino, kaip technologijos veikia ir veiks mūsų kasdienį gyvenimą – bendravimą, mokymąsi, darbą. Tam, kad jaunimui būtų pasiekiamos išmaniosios technologijos, jie išmoktų ir įgustų jomis naudotis, sukūrėme šią  mokymo programą. Mes pradedame nuo jūsų, mokytojai, nes tikime, kad įgūdžiai, kuriuos mokiniai šiandien įgyja mokykloje, smarkiai prisideda prie jų konkurencingumo ateityje”, – „Samsung Mokykla ateičiai“ atidarymo metu sakė bendrovės atstovas Vaidas Bielinis.

Pedagogus iš 28 Lietuvos mokyklų skaitmeninio pasaulio paslapčių ir gudrybių mokys specialiai parengti VšĮ „Mokyklų tobulinimo centras“ programos „Renkuosi mokyti!“ lektoriai bei kiti specialistai.

„Šie mokymai svarbūs ne tik todėl, kad po jų bus galima rengti įdomesnes pamokas, bet bus naudingi ir perduodant žinias apie skaitmeninio pasaulio subtilybes mokiniams. Ne visi mokiniai turi vienodas galimybes namuose išmokti naudotis skaitmeninėmis technologijomis, kai kuriems iš jų skaitmeninis pasaulis nėra toks jau ir savas. Šiems vaikams mokykla, ko gero, ir bus ta vieta, kurioje jie išmoks šiomis technologijomis naudotis, o jei to neišmoks, turės labai rimtų sunkumų integruodamiesi į visuomenę ir darbo rinką“, – teigė programos „Renkuosi mokyti!" koordinatorė Gabrielė Characiejienė.

„Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvaus 28 mokytojų komandos, kurios buvo atrinktos iš 220 mokyklų pateiktų paraiškų dalyvauti šiuose mokymuose. Registruodamosis mokymams mokyklų komandos teikė paraiškas ir kūrybines užduotis, kurių tikslas buvo pristatyti mokyklos idėją, kaip prasmingai galima taikyti skaitmenines technologijas pamokose.

Mokymų metu pedagogų komandos turės vykdyti paskirtas užduotis ir parengti specialų projektą savo mokyklai. Kruopščiausiam, įtikinamiausiam ir labiausiai motyvuotam kolektyvui bus skirtas 10 000 eurų prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti, kurios bus įdiegtos nugalėjusioje mokykloje. Mokymai vyksta Vilniaus Jėzuitų gimnazijoje įrengtoje „Samsung“ išmaniojoje klasėje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »