Vilniuje steigiamas tarptautinis kūrėjų tinklas ICEnet

Publikuota: 2013 m. gegužės 22 d. trečiadienis

Gegužės 22–24 dienomis Vilniuje vyksta pirmasis tarptautinio kūrėjų tinklo ICEnet (angl. International Creative Education Network) forumas, į kurį renkasi dalyviai iš 10 Europos šalių. Forumo šeimininkai – Ugdymo plėtotės centro projekto „Kūrybinės partnerystės“ komanda. Kūrėjus iš Lietuvos bei užsienio telkia siekiai ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybingumą formaliojo ir neformaliojo ugdymo aplinkose.

„Džiaugiuosi, kad po ilgo ir kruopštaus planavimo drauge su daugybe partnerių iš visos Europos, mes subūrėme tarptautinį kūrėjų tinklą ICEnet. Tai, kad apsisprendėme steigiamąjį tinklo susitikimą rengti Vilniuje rodo, kokią svarbią patirtį kūrybiško mokymosi srityje yra sukaupusi Lietuva, nacionaliniu mastu įgyvendindama „Kūrybinių partnerysčių“ programą. ICEnet tinklo tikslas yra remti ir skatinti gerą praktiką šioje srityje ir dalytis patirtimi bei idėjomis", – sakė viena ICEnet tinklo iniciatorių, Jungtinės Karalystės nevyriausybinės organizacijos CCE (angl. „Creativity, Culture, Education“) organizacijos veiklos plėtros direktorė Diane Fisher-Naylor.

Pasak pašnekovės, kad vaikai efektyviau mokytųsi, užaugtų aktyvūs piliečiai, šiandien moksleiviams būtina suteikti ne tik žinių, bet ir kūrybinių gebėjimų bei pagrindinių gyvenimiškų įgūdžių.

D. Fisher-Naylor pridūrė, kad susitikimu Vilniuje skatinamas tarptautinis kūrėjų bendradarbiavimas ir tinklaveika, o ICEnet forumas suteikia galimybę kūrėjams pasidalinti patirtimi, idėjomis ir sužinoti daugiau apie kitų menininkų veiklą visoje Europoje.

Tris dienas Nacionalinėje dailės galerijoje vykstančiame ICEnet forume dalyvauja apie 100 menininkų ir kitų kuriančių profesionalų iš Jungtinės Karalystės, Belgijos, Nyderlandų, Italijos, Čekijos, Norvegijos, Kroatijos, Suomijos, Vengrijos ir Lietuvos. Tarp dalyvių – tiek patyrę, tiek ir jauni kūrėjai, kurie mato ICEnet tinklą, kaip svarbią profesinio tobulėjimo galimybę.

Prieš prasidedant ICEnet forumui, Vilniuje vyko „Kūrybinių partnerysčių“ kuriančių praktikų nacionalinis susitikimas į kurį susirinko per 80 kūrėjų. Pagrindinis dėmesys susitikime skirtas šiais mokslo metais vykusių projektų refleksijai ir kuriančių praktikų patirties pasidalijimui.

Projekto „Kūrybinės partnerystės“ vadovės Lietuvoje Mildos Laužikaitės įsitikinimu, unikalūs lietuviški „Kūrybinių partnerysčių“ kūrėjų veiklos mokyklose pavyzdžiai darbui mokyklose įkvėpia kūrėjus ir iš kitų šalių.

„Per dvejus metus „Kūrybinės partnerystės“ subūrė didelę ir unikalią kūrėjų bendruomenę. Kad galėtų padėti mokykloms tapti kūrybiško mokymosi erdvėmis, kūrėjai nuolat bendrauja, dalinasi patirtimi ir idėjomis vieni su kitais. Tad stengiamės suteikti galimybių jiems augti kaip besimokančiai bendruomenei. ICEnet tinklas mums – tai galimybė išplėsti tos bendruomenės ribas ir pasidalinti savo atradimais su pasauliu“, – sakė M. Laužikaitė.

Tarptautinio kuriančių praktikų tinklo ICEnet forumo organizatoriai – Ugdymo plėtotės centro projekto „Kūrybinės partnerystės“ komanda ir Jungtinės Karalystės nevyriausybinė organizacija CCE bei kiti tinklo ICEnet partneriai. Pagrindinis forumo rėmėjas – Šiaurės ir Baltijos šalių kultūrinė mobilumo programa.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Išleistos mokymo priemonės lietuvių kalbai mokyti pagal skirtingus kalbos mokėjimo lygius

Švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras išleido naujas mokymo priemones „Kelionė į Lietuvą“ ir „Laiškai iš Lietuvos“, kurios skirtos užsienio lituanistinių mokyklų mokiniams. Pirmą kartą parengtos skaitymo knygos pagal skirtingus kalbos mokėjimo lygius. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »