Azerbaidžano greito maitinimo restoranuose – BS/2 įdiegti savitarnos kioskai

Publikuota: 2018 m. rugsėjo 12 d. trečiadienis

Iš kairės: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, McDonald tinklo Azerbaidžane IT direktorius Roman Naumkin ir BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Jurij Mikuckij

Greito maitinimo restoranuose „McDonald's“ Azerbaidžane įrengti pirmieji interaktyvūs savitarnos kioskai. Projektą įgyvendina Lietuvos įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), o nuolatine kioskų priežiūra rūpinasi antrinė jos įmonė šioje šalyje – BSKOM.

Azerbaidžane pirmasis restoranas McDonald's“ buvo atidarytas 1999 m. lapkričio 9-ąją – Baku, Fontanų aikštėje. Šiuo metu šalyje yra 12 restoranų. Turistinėje Baku zonoje Amburane esančiame restorane pirmajame pastatyti šiuolaikiški „Diebold Nixdorf“ savitarnos terminalai.

„Vienas iš didžiausių savitarnos terminalo privalumų – paprastas, intuityvus naudojimasis. Užsisakyti maistą per tokį savitarnos kioską paprasta ir patogu. Tereikia jutikliniame ekrane iš meniu pasirinkti norimą patiekalą, o tuomet atsiskaityti už jį banko kortele. Kai įrenginys priima užsakymą, klientui išduodamas čekis ir užsakymo numeris. Informacija apie tai, kad patiekalas jau paruoštas, skelbiama atskirai kabančiame dideliame ekrane. Tuomet klientas jį gali atsiimti. Be abejo, tokia sistema patogi ir pardavėjams, ir pirkėjams: sumažėja eilės, taupomas laikas, išvengiama žmogiškojo faktoriaus įtakos, o paslaugų ir produktų kokybė suvokiama objektyviau, – sako „McDonald's“ tinklo Azerbaidžane IT direktorius Roman Naumkin.

Didelis savitarnos kiosko ekranas yra puiki vieta reklamai – jame galima demonstruoti akcijas ir specialius pasiūlymus. Tyrimų duomenys rodo, kad pradėjus naudoti savitarnos terminalus, vidutinis užsakymo čekis pailgėja. Kai už nugaros nelaukia eilė, pirkėjas nėra skubinamas, gali ramiai peržiūrėti visą meniu, atrasti ir paragauti kažką naujo. Kai per terminalus rodomos akcijos ir specialūs pasiūlymai, pirkėjas jaučia didesnę pasirinkimo laisvę, nei tuo atveju, kai tam tikrus patiekalus jam bando įsiūlyti restorano darbuotojai. Taigi užsakymų daugėja, o vieno užsakymo sąrašas ilgėja.

Interaktyvūs kioskai gali būti lengvai pritaikomi įvairiems užsakovų poreikiams. Galima pasirinkti, kad savitarnos kioskas turėtų vieną arba du 32 colių jutiklinius ekranus, kuriais iš skirtingų pusių vienu metu galėtų naudotis du pirkėjai. Įrenginys gali būti įtaisytas į sieną arba pastatytas norimoje prekybos vietoje. Taigi restorano ar parduotuvės valdytojas gali tinkamiausiai susiplanuoti prekybos erdvę.

„Savitarnos terminalai jau plačiai įsitvirtino mūsų gyvenime: mokėjimo terminalai, paštomatai, bilietų pardavimo automatai. Pvz., Prancūzijoje 85 proc. „McDonald's“ užsakymų atliekama per kioskus. Tikimės, kad tokia pat sėkmė lauks ir Azerbaidžane, nes šie įrenginiai padeda klientams greitai užsisakyti maistą ir atsiskaityti. Taip paspartėja klientų aptarnavimas, sumažėja personalo išlaidos.  „Diebold Nixdorf“ savitarnos kioskai patrauklūs užsakovams dėl  didelio konfigūracijos pasirinkimo ir patogaus naudojimosi. Šiais metais naujausias šio gamintojo kiosko modelis „K-two“ buvo įvertintas prestižiniu apdovanojimu „Red Dot Product Design Award“ konkurse už funkcionalumą, dizainą, patikimą ir greitą veiklą, – pasakoja BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Jurij Mikuckij.

Anot jo, sėkmingą terminalų diegimą lemia jų patikima ir nepertraukiama veikla. Visame pasaulyje greito maitinimo restoranuose įdiegta jau daugiau nei 10 tūks. „Diebold Nixdorf“ savitarnos kioskų. Siekis mažinti išlaidas ir paspartinti klientų aptarnavimą yra viena iš svarbiausių savitarnos kioskų rinkos augimo priežasčių. Analitikų nuomone, vidutiniškai šios rinkos augimo tempas sudaro 10,7 proc., o iki 2024 m. pasieks 12,8 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė BS/2, kurianti specializuotą programinę įrangą bankams ir mažmeninės prekybos įmonėms, daugiau nei 20 metų yra išskirtinė „Diebold Nixdorf“ partnerė Baltijos šalyse, Kazachstane, Azerbaidžane, Sakartvele, Uzbekistane, Kirgizijoje ir kitose šalyse.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »