„BS/2“ tapo pirmaujančia bankomatų priežiūros lydere Kazachstane

Publikuota: 2018 m. sausio 30 d. antradienis

Antrinė Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 įmonė „BS/2 Kazakhstan“ pasirašė susitarimą su  vienu didžiausių Kazachstano bankų „Sberbank“, kuriuo remdamasi BS/2 įmonė teiks bankui priklausančio bankomatų tinklo ir kitų savitarnos įrenginių priežiūros paslaugas. Iš viso „BS/2 Kazakhstan“ prižiūrės daugiau nei 1000 „Sberbank“ savitarnos įrenginių tinklą.

„Šis susitarimas rodo aukštą mūsų teikiamų priežiūros paslaugų įvertinimą. BS/2 ne tik tiekia bankinę įrangą ir programinius sprendimus bankams ir kitoms finansų institucijoms, bet ir teikia jų priežiūros paslaugas. 1000 savitarnos įrenginių tinklo priežiūra mus stipriai įpareigoja, dėl to „BS/2 Kazakhstan“ tampa lyderiaujančia šalyje bendrove – šiuo metu prižiūrime per 2600 savitarnos įrenginių“, – sandorį komentavo „Penkių kontinentų bankinių technologijų“ (BS/2) Techninės priežiūros departamento vadovas Gintaras Petkevičius.

Pasak G. Petkevičiaus, BS/2 savo paslaugas teikia 49-iems techninės priežiūros centrams, išsidėsčiusiems 8-iose šalyse. Didžiausias centrų skaičius yra Kazachstane –  tai lėmė prisiimti griežti įsipareigojimai ir aktyvios bankinių paslaugų plėtros perspektyvos šalyje.

BS/2 ir „Sberbank“  aktyviai bendradarbiauja nuo 2006 m. Per tą laiką Lietuvos  bendrovė pristatė bankui daugiau nei 500 bankomatų. Be to, 2017 m. pradžioje „Sberbank“ skyriuose Almatoje ir Astanoje BS/2 įdiegė pirmąją šalyje inovatyvią klientų aptarnavimo sistemą „VTM.iQ“, kuri leidžia klientams nuotoliniu būdu pasikonsultuoti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos metu, atsidaryti arba uždaryti sąskaitą, apmokėti sąskaitas, gauti vardinę kortelę, pasitikrinti sąskaitos balansą, išsiimti ar įnešti grynųjų pinigų, išsikeisti valiutą.

Šiuo metu „Sberbank“ yra vienas iš pagrindinių Kazachstano bankų, turi šalyje 67 padalinius ir 16 filialų.

„Sberbank“ Operacijų valdymo direktorius Sergejus Gubinas  teigia, kad vienas iš pagrindinių banko tikslų – tobulinti ir diegti naujas technologijas. „Mes ne tik nuolat modernizuojame ir plečiame savitarnos įrenginių tinklą, bet ir siekiame, kad  įrenginiai būtų kuo labiau prieinami klientams – ir savo techninėmis savybėmis, ir patogiu išdėstymu. „BS/2 Kazakhstan“ – viena iš lyderiaujančių bankinės įrangos priežiūros paslaugas teikiančių bendrovių, džiaugiamės, kad esame tarp jos partnerių“.

Sėkmingai klientų įrenginių tinklo priežiūrai „BS/2 Kazakhstan“ naudoja sukurtą programinę įrangą  „Service Desk.iQ“, skirtą sudėtingiems verslo procesams optimizuoti, užsakymams priimti, darbų kontrolei ir paskirstymui vykdyti realiuoju laiku.

„BS/2 Kazakhstan“ įkurta 2008 metais Almatoje. Šiuo metu tai plačiausią aptarnavimo centrų tinklą turinti BS/2 įmonė. Kazachstane veikia 23 centrai, iš kurių tiekiama „Diebold Nixdorf“ techninė ir BS/2 kuriama programinė įranga bei atliekama bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių priežiūra. „BS/2 Kazakhstan“ dirba profesionalūs sertifikuoti inžinieriai ir kiti specialistai.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »