BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Publikuota: 2020 m. balandžio 17 d. penktadienis

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu.

Naudojimasis bankomatais karantino metu

Karantino sąlygomis kai žmonės privalo laikytis socialinės distancijos, keičiasi ir naudojimosi bankomatais įpročiai. Bankai pastebi negrynųjų atsiskaitymų, atliktų per mobiliąją ir interneto bankininkystę, pagausėjimą, kuris sumažino vartotojų srautus bankų skyriuose ir prie bankomatų.

Tačiau tokia tendencija pastebima ne visose šalyse. Kai kur, priešingai, – uždarius nemažai bankų skyrių, prie bankomatų susidaro didžiulės eilės, nes žmonės negrynųjų atsiskaitymų operacijas atlieka naudodamiesi būtent savitarnos įrenginiais.

Bet kuriuo atveju bankomatų tinklų savininkai labiau nei bet kada rūpinasi sklandžia bankinės įrangos veikla. Esant tokiai situacijai, ypač svarbu užtikrinti profesionalią savitarnos įrenginių priežiūrą, kad jais naudotis būtų kiek įmanoma saugiau.

Kaip sumažinti viruso plitimo riziką

Tyrimai rodo, kad ant metalinio paviršiaus COVID-19 gali išgyventi iki 72 val. Viena stambiausių pasaulyje bankinės įrangos gamintojų „Diebold Nixdorf“ pateikė rekomendacijas, padedančias kiek įmanoma labiau sumažinti koronaviruso plitimo per bankomatus riziką. UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) griežtai laikosi savo partnerio rekomendacijų ir atsižvelgdama į jas parengė saugios bankinės įrangos priežiūros instrukcijas.

Visi BS/2 specialistai dirbdami dėvi kaukes ir vienkartines pirštines, kurios darbo pabaigoje sunaikinamos. Visi bankinės įrangos paviršiai periodiškai dezinfekuojami specialiomis dezinfekcijos priemonėmis. Plačiau apie bankomatų ir informacinių kioskų dezinfekciją galite pasiskaityti čia (anglų kalba).

Užsakomųjų techninės priežiūros paslaugų privalumai

Įvedus karantiną, įvairių šalių finansinės organizacijos pastebi sumažėjusį bendrų operacijų skaičių ir stengiasi dėl šios priežasties mažinti operacines išlaidas.

Jei bankas savo bankinę įrangą prižiūri pats, jis privalo nuolat investuoti į priežiūros tarnybą: rūpintis personalo kvalifikacija, tobulinti incidentų stebėseną ir valdymą, pirkti atsargines dalis ir kitas reikalingas priemones. Dar vertėtų nepamiršti atlyginimų ir logistikos išlaidų (sugedęs bankomatas ir techninės priežiūros centras gali būti skirtinguose miestuose, toli vienas nuo kito).

Perdavęs bankinių įrenginių priežiūrą specializuotai tokias paslaugas teikiančiai organizacijai, bankas gali sumažinti išlaidas ir užtikrinti operatyvią bei kokybišką priežiūrą ne tik įprastu metu, bet ir sudėtingomis karantino sąlygomis.

BS/2 yra oficiali „Diebold Nixdorf“ partnerė, jau daugiau nei 20 metų teikianti bankinės įrangos techninės priežiūros paslaugas.

Visi įmonės inžinieriai reguliariai dalyvauja „Diebold Nixdorf“ mokymo kursuose ir įgyja sertifikatus. Be to, BS/2 pati turi Techninės priežiūros specialistų rengimo centrą, kur moko savo antrinių įmonių darbuotojus, bankų ir kitų organizacijų atstovus. Čia rengiami universalūs specialistai, galintys dirbti įvairius techninius darbus, dalijamasi patirtimi ir kompetencija.

Techninės priežiūros centrai šalyse, kuriose BS/2 turi padalinius, išdėstyti taip, kad inžinieriai galėtų kuo greičiau pasiekti kiekvieną bankomatą ir ištaisyti gedimus. Taigi bankomatai efektyviai prižiūrimi, o nesklandumai sparčiai sprendžiami netgi karantino metu įvedus ribotą judėjimą tarp šalies miestų.

BS/2 specialistai ne tik prižiūri bankinę įrangą, bet ir atlieka remontą jos buvimo vietoje. Klientams siūlomos skirtingos bendradarbiavimo galimybės: nuolatinė techninė apžiūra, iškvietimas esant poreikiui ir kt. Visi būtini techniniai darbai atliekami operatyviai ir laiku.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvaus PLUS forume Taškente (10)

2021 m. birželio 1 d. Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinis forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba: skaitmeninė transformacija bei sąveika“. Renginį organizuoja žiniasklaidos grupė PLUS su Uzbekistano centrinio banko palaikymu. skaityti »

„Teltonika Networks“ ir BS/2 partnerystė: nauji plėtros horizontai ir kompleksinės paslaugos (1)

BS/2 pasirašė strateginės partnerystės sutartį su pramoninės tinklo įrangos tiekėja „Teltonika Networks“. skaityti »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „E21 PARTNERS“ sinergija

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine grupe „E21 PARTNERS“. skaityti »

„Cash Management.iQ“ evoliucija. BS/2 atnaujina sistemų pagrindą (2)

Pastaruoju metu BS/2 aktyviai įgyvendina savo programinių produktų perkėlimą į naują šiuolaikinę IT sistemą. .iQ šeimos sprendimai perkeliami į kitą sistemą, siekiant padidinti jų našumą, darbinių sistemų stabilumą, konfidencialių duomenų apdorojimo ir laikymo saugumą, taip pat didinant jų patogumą naudotojams. skaityti »

BS/2 bankiniai sprendimai garsina Lietuvos vardą užsienyje daugiau nei 20 metų (1)

Balandžio 24 d. Lietuvos įmonei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) oficialiai sukanka 20 metų. Tiesa, įmonių grupės „Penki kontinentai“, kuriai priklauso ši bendrovė, veikla bankinių technologijų srityje prasidėjo gerokai anksčiau. skaityti »

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »