BS/2 vebinare ‒ apie tai, kaip bankams sutaupyti, užtikrinant grynųjų pinigų prieinamumą bankomatuose

Publikuota: 2021 m. rugsėjo 15 d. trečiadienis

Š. m. rugsėjo 23 d. BS/2 organizuoja specializuotą vebinarą apie grynųjų pinigų valdymą ‒ „Kaip užtikrinti grynųjų pinigų prieinamumą bankomatuose“.

Seminaro metu BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotojas strateginių krypčių plėtrai Kirill Ovsiannikov papasakos apie šiuolaikines grynųjų pinigų stebėsenos ir jų poreikio savitarnos įrenginiuose prognozavimo priemones, padedančias sumažinti automatizuotų klientų aptarnavimo vietų išlaidas, taip pat ir bankomatų aprūpinimo grynaisiais pinigais bei inkasacijos išlaidas.

Prie vebinaro per nuotolį taip pat prisijungs Sakartvelo banko „TBC Bank“ atstovė Ketevan Kebuladze, kuruojanti specializuoto programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ diegimą banko infrastruktūroje. Ji papasakos apie minėto sprendimo diegimo sąlygas ir apie tai, kokius tikslus pavyko įgyvendinti bankui, užtikrinant grynųjų pinigų prieinamumą klientų aptarnavimo vietose.

Artėjant renginiui, apie jo temos aktualumą plačiau pakalbinome BS/2 atstovą Kirill Ovsiannikov.

— Šiais laikais dauguma bankų, siekdami sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas, uždaro savo skyrius ir steigia automatizuotus klientų aptarnavimo centrus. Su kokiais iššūkiais susiduria bankas, pasirinkęs tokią plėtros kryptį?

 —  Bankas, pasirinkęs  steigti automatizuotus klientų aptarnavimo centrus, susiduria su dviem strateginėmis užduotimis. Visų pirma ‒ išplėsti savitarnos įrenginių funkcionalumą, kad per juos būtų galima teikti kiek įmanoma daugiau finansų įstaigos paslaugų.  Antra ‒ didinti operacinį našumą, t.y., mažinti infrastruktūros išlaikymo sąnaudas, pasirenkant efektyvesnį įrenginių valdymą. Prie šio tipo išlaidų galima priskirti ir techninės įrenginių priežiūros, jų inkasavimo, mokėjimo operacijų apdorojimo išlaidas ir kt.

— Kokias būtent išlaidas gali sumažinti bankomatų tinklo valdytojas ir kaip? 

— Bankai, norėdami sumažinti automatizuotų klientų aptarnavimo centrų išlaidas, neretai perduoda tam tikrus darbus išorinėms specializuotoms įmonėms. Pvz., perduodama bankomatų techninė priežiūra, inkasavimo paslaugos ar net ir mokėjimo duomenų apdorojimas. 

Užtikrinti, kad visi bankinės savitarnos įrenginiai būtų aprūpinti grynaisiais pinigais ‒ viena iš didžiausių išlaidų reikalaujančių sričių. 

Kaukazo regione, kuriame mes dirbame, refinansavimo norma yra gana aukšta, sudaro 3 ar 4 proc., o kai kuriose šalyse ir dar aukštesnė. Pvz., Sakartvele ji sudaro 10 proc., o Azerbaidžane ‒ 6,5 proc. Taigi vien grynųjų pinigų pritraukimo išlaidos jau yra gana didelės. O kur dar jų draudimas, jų  apdorojimo ir pervežimo išlaidos.

Kuo daugiau grynųjų pinigų reikia bankomatams, t.y., kuo daugiau grynųjų pinigų yra apyvartoje, tuo didesnes išlaidas patiria finansų organizacija, išlaikanti savitarnos įrenginių tinklą.

Naudodamiesi šiuolaikinėmis grynųjų pinigų srautų stebėjimo ir planavimo priemonėmis, savitarnos įrenginių valdytojai gali sumažinti būtinų bankomatams aprūpinti grynųjų pinigų skaičių, nepakenkdami visai infrastruktūros veiklai. Be to, kai dirbama su mažesniu pinigų srautu, sumažinamos ir grynųjų apdorojimo išlaidos.

Dar viena sritis, kurios išlaidas galima sumažinti, taikant specializuotus sprendimus ‒ inkasacijos. Tinkamai planuojant bankomatų aprūpinimą grynaisiais pinigais, galima žymiai sumažinti būtinų inkasavimo tarnybų apsilankymų skaičių, taigi ir pinigų pervežimo išlaidas, kartu suteikiant automatizuotiems aptarnavimo centrams pakankamai pinigų, reikalingų nuolatiniam jų darbui.

— Ką rodo realūs skaičiai?

Kaukazo regiono šalyse esame įgyvendinę nemažai grynųjų pinigų apyvartos procesų optimizavimo projektų.

Pagrindinė užduotis, kurią norėjo išspręsti šie bankai ‒ sumažinti dienos pabaigoje bankomatuose užsiliekančių grynųjų pinigų likutį. Nepanaudoti pinigai sukelia didžiausią savitarnos įrenginių tinklo išlaikymo išlaidų dalį.

Taikant mūsų programinį sprendimą, bankams pavyko sumažinti išlaidas apytikriai  15-20 proc., o kai kuriais atvejais netgi daugiau. Tose finansų organizacijose, kuriose iki tol bankomatų aprūpinimas grynaisiais pinigais nebuvo automatizuotas ir dauguma darbų buvo atliekama rankiniu būdu, nepanaudotą pinigų likutį pavyko sumažinti daugiau nei 30 proc.

Vebinaras vyks 10 val. anglų kalba. Kviečiame registruotis, spaudžiant šią nuorodą.

BS/2 kuria ir diegia bankinės bei mažmeninės prekybos sprendimus 80-yje pasaulio šalių. Įmonė taip pat teikia užsakomąsias sistemų integracijos ir savitarnos įrenginių tinklų priežiūros paslaugas, turi platų bankomatų techninės priežiūros centrų tinklą 8-iose šalyse, reguliariai rengia seminarus šios srities specialistams.

 Vienas iš  BS/2 produktų ‒ programinė platforma „Cash Management.iQ“, skirta grynųjų pinigų valdymo procesams automatizuoti ir optimizuoti bankinės infrastruktūros viduje. Tai šiuolaikinė grynųjų pinigų srautų stebėjimo ir planavimo priemonė, padedanti skirtingų pasaulio šalių finansų organizacijoms  sumažinti savitarnos įrenginių tinklo išlaikymo išlaidas.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

komentarai

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „E21 PARTNERS“ sinergija

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine grupe „E21 PARTNERS“. skaityti »

„Cash Management.iQ“ evoliucija. BS/2 atnaujina sistemų pagrindą (2)

Pastaruoju metu BS/2 aktyviai įgyvendina savo programinių produktų perkėlimą į naują šiuolaikinę IT sistemą. .iQ šeimos sprendimai perkeliami į kitą sistemą, siekiant padidinti jų našumą, darbinių sistemų stabilumą, konfidencialių duomenų apdorojimo ir laikymo saugumą, taip pat didinant jų patogumą naudotojams. skaityti »

BS/2 bankiniai sprendimai garsina Lietuvos vardą užsienyje daugiau nei 20 metų (1)

Balandžio 24 d. Lietuvos įmonei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) oficialiai sukanka 20 metų. Tiesa, įmonių grupės „Penki kontinentai“, kuriai priklauso ši bendrovė, veikla bankinių technologijų srityje prasidėjo gerokai anksčiau. skaityti »

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »

Malyje bankomatus saugos „ATMeye.iQ“ (3)

Bendradarbiaudama su regioniniu partneriu, BS/2 pradėjo platinti Malyje savo programinį sprendimą „ATMeye.iQ“, kartu palaikydama vietinių finansų įstaigų bankinės savitarnos optimizacijos iniciatyvą. skaityti »

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai (4)

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir savo seminarus bei tarptautinius renginius. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė pelnė metų bendruomeniškiausios įmonės vardą (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė ‒ 2020-ųjų metų bendruomeniškiausia įmonė. Tokį įvertinimą grupė pelnė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kasmet organizuojamuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose didelių įmonių kategorijoje. Minėtoje kategorijoje varžėsi – 11 įmonių. skaityti »