Bendrovė „Audores“ renkasi užsakomąsias IT paslaugas

Publikuota: 2015 m. lapkričio 24 d. antradienis

UAB „Audores“ jau šešerius metus Lietuvoje sėkmingai bendradarbiauja su viešojo maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis. „Audores“ prekiauja restoranų ir parduotuvių įranga bei teikia jos priežiūros paslaugas. Bendrovė ne kartą įvertinta sertifikatu „Stipriausi Lietuvoje“, pažyminčiu, kad ji patikima, turinti aukštą mokumo reitingą.

Nuo 2010 iki 2014 m. „Audores“ apyvarta išaugo dešimt kartų. Įmonė nuolat plečiasi – daugėja klientų, didinamas prekių asortimentas, todėl sparčiai plečiamas darbuotojų ir naujų tiekėjų skaičius. Pavasarį numatoma atidaryti „Audores“ filialą Klaipėdoje.

Dėl įrangos specifikos daugiausia jos parduodama per pardavimo vadybininkus, tačiau įmonės veiklai svarbus ir interneto kanalas. Interneto svetainė su el. parduotuve, visų pirma, pasitarnauja kaip informacijos šaltinis. UAB „Audores“ direktorius Audrius Trabutis (žr. nuotraukoje) teigia, kad užsakymų per internetą apyvarta sudaro apie 3–5 proc. Dažniausiai per internetą įrangą užsisako privatūs asmenys, kurie sugalvoja maisto gamybos įrenginius prisitaikyti namuose, arba klientai, tiksliai žinantys, ko nori.

A. Trabutis sako, kad didėjant klientų skaičiui ir vis aktyviau naudojantis informacinėmis technologijomis, susidūrė su problema – kaip užtikrinti sklandžią ir kokybišką įmonės IT sistemų veiklą. „Turėjome du pasirinkimus – samdyti specialistus, kurie dirbtų įmonėje, arba visą informacinių technologijų ūkį perduoti specializuotai bendrovei. Atlikę rinkos tyrimus, įvertinę kainos ir kokybės santykį, pasirinkome bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ teikiamas „ProfIT“ paslaugas“, – teigia jis.

„ProfIT“ – tai užsakomosios (angl. outsourcing) informacinių technologijų įrengimo ir priežiūros paslaugos, teikiamos už mėnesinį mokestį. „Nemažai įmonių vadovų vis dar galvoja, kad pirkti kompiuterinės įrangos priežiūros paslaugas yra brangu, tačiau dažnai jie net nesusimąsto, kiek kainuoja kompiuterinių darbo vietų įrengimas, techninės įrangos įsigijimas, išlaikymas ir jos priežiūra visą parą, – sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovas Robertas Ragauskas. – Mes siūlome atsikratyti visų šių rūpesčių už iš anksto nustatytą mėnesinį mokestį.“

A. Trabutis pabrėžia, kad sklandus kompiuterių darbas įmonei yra būtinas, nes visi pardavimo vadybininkų veiksmai fiksuojami CRM (angl. Customer relationship management) programoje, o elektroniniu paštu siunčiami pasiūlymai klientams. Jei stringa darbas kompiuteriu, darbuotojas dirba neefektyviai, eikvojamas jo darbo laikas, o įmonė praranda pinigus. UAB „Audores“ direktorius džiaugiasi, kad „ProfIT“ paslaugos padeda nešvaistyti laiko be reikalo. „Tikiu, kad „ProfIT“ paslaugos tikrai pagerins įmonės veiklą. Patogu, kad daugumą problemų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Jau dabar įsitikinome, kad problema išsprendžiama per 10–15 min. Kai tekdavo patiems taisyti ar ieškoti specialistų, užtrukdavome mažiausiai pusdienį“, – sako jis.

Pasaulinė užsakomųjų IT paslaugų rinka nuolat auga. Svetainės „Statista“ duomenimis, 2012 m. rinkos vertė siekė 99,1 milijardo JAV dolerių, o 2014 m. išaugo iki 104,6 milijardo. Šį faktą patvirtina ir „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ veiklos rezultatai. Palyginti su praėjusiais metais, šiemet „ProfIT“ paslaugų užsakymų skaičius išaugo 20 proc. 2016-aisiais planuojama šį rodiklį padidinti iki 30 proc. Be to, įmonė aktyviai plečia veiklą ir užsakomųjų IT paslaugų siūlo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »