Bendrovė „Audores“ renkasi užsakomąsias IT paslaugas

Publikuota: 2015 m. lapkričio 24 d. antradienis

UAB „Audores“ jau šešerius metus Lietuvoje sėkmingai bendradarbiauja su viešojo maitinimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis. „Audores“ prekiauja restoranų ir parduotuvių įranga bei teikia jos priežiūros paslaugas. Bendrovė ne kartą įvertinta sertifikatu „Stipriausi Lietuvoje“, pažyminčiu, kad ji patikima, turinti aukštą mokumo reitingą.

Nuo 2010 iki 2014 m. „Audores“ apyvarta išaugo dešimt kartų. Įmonė nuolat plečiasi – daugėja klientų, didinamas prekių asortimentas, todėl sparčiai plečiamas darbuotojų ir naujų tiekėjų skaičius. Pavasarį numatoma atidaryti „Audores“ filialą Klaipėdoje.

Dėl įrangos specifikos daugiausia jos parduodama per pardavimo vadybininkus, tačiau įmonės veiklai svarbus ir interneto kanalas. Interneto svetainė su el. parduotuve, visų pirma, pasitarnauja kaip informacijos šaltinis. UAB „Audores“ direktorius Audrius Trabutis (žr. nuotraukoje) teigia, kad užsakymų per internetą apyvarta sudaro apie 3–5 proc. Dažniausiai per internetą įrangą užsisako privatūs asmenys, kurie sugalvoja maisto gamybos įrenginius prisitaikyti namuose, arba klientai, tiksliai žinantys, ko nori.

A. Trabutis sako, kad didėjant klientų skaičiui ir vis aktyviau naudojantis informacinėmis technologijomis, susidūrė su problema – kaip užtikrinti sklandžią ir kokybišką įmonės IT sistemų veiklą. „Turėjome du pasirinkimus – samdyti specialistus, kurie dirbtų įmonėje, arba visą informacinių technologijų ūkį perduoti specializuotai bendrovei. Atlikę rinkos tyrimus, įvertinę kainos ir kokybės santykį, pasirinkome bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ teikiamas „ProfIT“ paslaugas“, – teigia jis.

„ProfIT“ – tai užsakomosios (angl. outsourcing) informacinių technologijų įrengimo ir priežiūros paslaugos, teikiamos už mėnesinį mokestį. „Nemažai įmonių vadovų vis dar galvoja, kad pirkti kompiuterinės įrangos priežiūros paslaugas yra brangu, tačiau dažnai jie net nesusimąsto, kiek kainuoja kompiuterinių darbo vietų įrengimas, techninės įrangos įsigijimas, išlaikymas ir jos priežiūra visą parą, – sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovas Robertas Ragauskas. – Mes siūlome atsikratyti visų šių rūpesčių už iš anksto nustatytą mėnesinį mokestį.“

A. Trabutis pabrėžia, kad sklandus kompiuterių darbas įmonei yra būtinas, nes visi pardavimo vadybininkų veiksmai fiksuojami CRM (angl. Customer relationship management) programoje, o elektroniniu paštu siunčiami pasiūlymai klientams. Jei stringa darbas kompiuteriu, darbuotojas dirba neefektyviai, eikvojamas jo darbo laikas, o įmonė praranda pinigus. UAB „Audores“ direktorius džiaugiasi, kad „ProfIT“ paslaugos padeda nešvaistyti laiko be reikalo. „Tikiu, kad „ProfIT“ paslaugos tikrai pagerins įmonės veiklą. Patogu, kad daugumą problemų galima išspręsti nuotoliniu būdu. Jau dabar įsitikinome, kad problema išsprendžiama per 10–15 min. Kai tekdavo patiems taisyti ar ieškoti specialistų, užtrukdavome mažiausiai pusdienį“, – sako jis.

Pasaulinė užsakomųjų IT paslaugų rinka nuolat auga. Svetainės „Statista“ duomenimis, 2012 m. rinkos vertė siekė 99,1 milijardo JAV dolerių, o 2014 m. išaugo iki 104,6 milijardo. Šį faktą patvirtina ir „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ veiklos rezultatai. Palyginti su praėjusiais metais, šiemet „ProfIT“ paslaugų užsakymų skaičius išaugo 20 proc. 2016-aisiais planuojama šį rodiklį padidinti iki 30 proc. Be to, įmonė aktyviai plečia veiklą ir užsakomųjų IT paslaugų siūlo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Kazachstane.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tęsia bendradarbiavimą su „Halyk Bank“ (3)

BS/2 jau ne vienerius metus bendradarbiauja su stambiausiu Kazachstano banku „Halyk Bank“. skaityti »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (7)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (3)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias (4)

BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. skaityti »

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »