„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Publikuota: 2017 m. gruodžio 14 d. ketvirtadienis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė pelnė metų bendruomeniškiausios įmonės vardą (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė ‒ 2020-ųjų metų bendruomeniškiausia įmonė. Tokį įvertinimą grupė pelnė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kasmet organizuojamuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose didelių įmonių kategorijoje. Minėtoje kategorijoje varžėsi – 11 įmonių. skaityti »

Mokėjimo kortelių evoliucija: nuo popierinių iki virtualių ir medinių? (1)

Mokėjimo kortelės vis sparčiau konkuruoja su grynaisiais pinigais, o koronaviruso pandemijos metu paraginus visuomenę vengti grynųjų, ši konkurencija dar sparčiau išaugo. Tačiau, kokia jų ateitis? Ar kortelės pakeis grynuosius pinigus, o gal visai išnyks, taps virtualiomis? Pažvelkime į jų istoriją. skaityti »

Grynieji ar kortelė? Pandemijos įtaka (1)

COVID-19 pandemija visame pasaulyje paskatino skaitmeninių paslaugų diegimą. Reikšmingi pokyčiai įvyko ir atsiskaitymų srityje. Priverstinė izoliacija, rekomendacijos vengti grynųjų pinigų paskatino sparčią elektroninių atsiskaitymų plėtrą. skaityti »

„Penki“ klientams – dar patikimesnis interneto ryšys (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikianti šviesolaidinio interneto ir IPTV paslaugas sostinės gyventojams, praneša, kad sėkmingai įgyvendina ryšio magistralių spartos didinimo iki 100 Gb/s projektą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupės pajamos viršijo 60 mln. eurų (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės, veikiančios bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo sprendimų, šviesolaidinio interneto bei IPTV, IT užsakomųjų paslaugų sektoriuose, pajamos 2020 metais pasiekė 62,5 mln. eurų. skaityti »

IPTV technologijai Lietuvoje – jau 20 metų (6)

Dar, rodos, taip neseniai populiariųjų TV serialų mėgėjai skubėjo namo iš darbo, kad tik nepraleistų kokios svarbios scenos. Krepšinio sirgaliams ne kartą teko neišsimiegoti belaukiant varžybų ir keiktis pražiopsojus tritaškį. Viskas pasikeitė atsiradus IPTV (angl. Internet Protocol Television), interneto protokolo pagrindu veikiančiai išmaniajai televizijai. skaityti »

HD kokybės „Sport1“ prieinamas visiems „Penki“ TV žiūrovams (4)

Džiaugiamės galėdami pranešti, kad nuo 2021 metų sausio pagrindiniame „Penki“ TV kanalų rinkinyje rasite lietuvišką sporto kanalą „Sport1“ nebe SD, o HD vaizdo raiškos kokybe. skaityti »

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »