„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Publikuota: 2017 m. gruodžio 14 d. ketvirtadienis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pirmasis naujos kartos „Diebold Nixdorf“ bankomatas ‒ jau Baltijos regione (4)

BS/2, bendradarbiaudama su „Worldline“, modernizuoja „Luminor“ banko bankomatų tinklą Baltijos regione. skaityti »

Nauja partnerystė: „ASHBURN International“ ir SUNMI

„ASHBURN International“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su pasaulyje sparčiai populiarėjančia techninės įrangos gamintoja SUNMI. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės Latvijos vaistinių atsiskaitymo įrenginius (6)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ atnaujina vieno iš didžiausių Latvijos vaistinės tinklų „Meness aptieka“ atsiskaitymo įrangą ir užtikrina sėkmingą įrenginių veikimą skaityti »

„Penki kontinentai“ prisijungė prie „DUOday“ iniciatyvos (9)

Iniciatyvos tikslas – sudaryti sąlygas negalią turintiems žmonėms integruotis į visuomenę, pasijusti reikšmingiems, išbandyti įvairius darbus. skaityti »

„Penki kontinentai“ tarptautiniame forume pristatė sprendimus bankiniam ir mažmeninės prekybos sektoriui (8)

BS/2 forume pristatė savo sukurtus programinius sprendimus bankiniam sektoriui „Cash Management.iQ“, „Service Desk.iQ“, „Vynamic Marketing“, taip pat mažmeninei prekybai ‒ savo partnerio „Qingdao CCL“ savitarnos kasų įrangą. skaityti »

„Vilties“ kaimynystės ir draugystės šventė ‒ socialinei izoliacijai mažinti (7)

„Saulė kasdieną šildo kiekvieną, nes ji myli mus“ – šiais žodžiais prasidėjo dvyliktoji kaimynystės ir draugystė šventė, kurią gegužės 27 d. organizavo Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. Bendrijos himno „Mes irgi galime mylėti“ tekstas pabrėžia tai, kas jos nariams yra svarbiausia ‒ supratimas ir meilė kiekvienam, nepaisant mūsų skirtybių. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvaus PLUS forume Taškente (10)

2021 m. birželio 1 d. Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinis forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba: skaitmeninė transformacija bei sąveika“. Renginį organizuoja žiniasklaidos grupė PLUS su Uzbekistano centrinio banko palaikymu. skaityti »

„Teltonika Networks“ ir BS/2 partnerystė: nauji plėtros horizontai ir kompleksinės paslaugos (1)

BS/2 pasirašė strateginės partnerystės sutartį su pramoninės tinklo įrangos tiekėja „Teltonika Networks“. skaityti »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »