Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Publikuota: 2019 m. liepos 1 d. pirmadienis

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo „Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi.

Šis sprendimas priimtas įvertinant klientų įpročius, kurie taupydami savo laiką vis rečiau užsuka į aptarnavimo skyrius ir renkasi sąskaitų apmokėjimą ir konsultacijas nuotoliniu būdu.

Klientus informuojame, kad visos funkcijos, teikiamos „Penki“ skyriuose PC „Mada“ ir PC „IKI Šeškinė“, nuo nurodytų datų perkeliamos į Kareivių g. 2 esantį klientų aptarnavimo centrą. Čia galėsite pasikonsultuoti Jus dominančiais klausimais, atsiskaityti už paslaugas, sužinoti apie įvairias akcijas bei pasiūlymus.

Klientų patogumui Kareivių g. 2 aptarnavimo skyriaus darbo laikas nuo rugpjūčio 1 d.:

I–V 8:00–20:00 val. (be pietų pertraukos), VI 10:00–15:00 val. (pietų pertrauka 13:00–13:30 val.). Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt, svetainėje www.penki.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/penki.lt.

„Penki“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų pasirinkus patogiausią mokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.penki.lt“, svetainėje https://www.manogile.lt/, e. sąskaita (SEB, Luminor,| DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, taip pat nemokamai loterijos „Perlas“ terminaluose bei „Maxima“ kasose (atsiskaitant būtina turėti popierinę sąskaitą).

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »

Inovacijų link: „Diebold Nixdorf“ ir BS/2 aptarė 2022-ųjų planus (4)

2022 m. vasario 2 d. BS/2 vadovai susitiko su „Diebold Nixdorf“ atstovėmis. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė stiprina poziciją Sakartvelo rinkoje (3)

Sakartvele įmonių grupė veikia kaip mokėjimo terminalų paslaugų teikėja ir šiuo metu valdo 30 tūkst. mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklą. skaityti »

Daugiafunkciai kortelių skaitytuvai – ir galimybių pasams tikrinti (6)

Naudodamiesi „Android“ pagrindu veikiančiais kortelių skaitytuvais prekybininkai gali patikrinti galimybių pasą. skaityti »

Išmanieji „Android“ pagrindu veikiantys atsiskaitymo įrenginiai – jau Baltijos šalyse (6)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasiūlė rinkai šiuolaikinį atsiskaitymo be grynųjų sprendimą. skaityti »

Anar Gasimov – „Judame skaitmenizavimo kryptimi“ (7)

Baigėsi Azerbaidžane, Baku, vykęs V-asis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »

Lietuvos ambasadorius Azerbaidžane pažadėjo palaikyti lietuvišką verslą (6)

Š.m. gruodžio 8 d. Azerbaidžane prasidėjo V-asis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »

Baku bus aptartos 2022 m. bankinio sektoriaus tendencijos (5)

Š. m. gruodžio 8 ir 9 dienomis Azerbaidžane, Baku, vyks V-asis kasmetinis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »

BS/2 ir „Loginom Company“ suteiks naujų galimybių savo klientams (2)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su „Loginom Company“. skaityti »

„Bureau Veritas“ patvirtino aukštus BS/2 standartus (1)

Didžiausia pasaulyje standartų kūrėja ir leidėja „Bureau Veritas“ atliko auditą „Penkių kontinentų“ grupės įmonėje BS/2 skaityti »