Dėmesys klientų poreikiams – sėkmingo verslo rodiklis

Publikuota: 2011 m. spalio 10 d. pirmadienis

Šiuolaikinis verslo pasaulis neįsivaizduojamas be konkurencinės kovos, kuri verčia kompanijas nuolat galvoti apie darbo efektyvumą bei siūlomų paslaugų ir produktų kokybę. Jau daugiau nei dešimtmetį bankinių technologijų rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė BS/2, siekdama tobulinti savo veiklą bei gerinti teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, kviečia savo klientus užpildyti specialią anketą.

Pagrindinis anketos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti nuomonę apie bendrovę bei jos produktus ir paslaugas, išsiaiškinti klientų prioritetus, sužinoti, kokios informacijos jiems trūksta. Be to, anot BS/2 rinkodaros vadybininkės Gintarės Junevičiūtės, tokios anketos padeda aiškiau suprasti klientų poreikius bei numatyti galimas strategijos gaires. Beje, rengti tokias apklausas siūlo ir tarptautinio kokybės sertifikato ISO 20000, kurį sėkmingai įgyvendino ir bendrovė BS/2, kūrėjai.

„Versle svarbu ne tik pritraukti kuo daugiau naujų klientų, bet ir skirti pakankamai dėmesio esamiems. Panašios anketos – tai vienas iš būdų pasakyti savo klientams, kad jie mums rūpi. Apdoroję anketos duomenis, turėsime aiškesnį vaizdą, kas klientams aktualiausia, į ką įsigydami prekę ar paslaugą jie kreipia daugiausia dėmesio“, – komentavo G. Junevičiūtė.

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi kurdama ir tiekdama bankomatams bei savitarnos įrenginių darbui optimizuoti skirtą programinę įrangą. Kompanijos kuriami inovatyvūs sprendimai pripažinti daugiau negu 60-yje pasaulio šalių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ istorija – autoritetingame žurnale „Newsweek“ 

Aštuoniose šalyse veikianti „Penkių kontinentų“ įmonių grupė atkreipė vieno įtakingiausių ir labiausiai gerbiamų pasaulyje verslo leidinių „Newsweek“ dėmesį. skaityti »

„ASHBURN International“ įdiegė Sakartvelo bankui atsiskaitymą QR kodu

Sakartvelo TBC bankas pirmasis šalyje siūlo savo klientams tokias šiuolaikiškas paslaugas. skaityti »

PENKI – Šeimos kortelės partneris (1)

Šeimos kortelės turėtojai galės naudotis ir ypatingomis nuolaidomis PENKI internetui ir „Flexi TV“. skaityti »

Žmogaus teisių dienos proga – mūsų dovana tiems, kurių teises riboja galimybės (2)

„Penki kontinentai“ tęsia bendradarbiavimą su Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. skaityti »

PENKI: Akys spindi, kai svajonės pildosi (1)

PENKI ruošia kalėdines staigmenas nuo pirmos žiemos dienos! skaityti »