Kovas – Klientų mėnuo!

Publikuota: 2020 m. kovo 2 d. pirmadienis

Kovo 19-oji  paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems.

„Vertiname kiekvieną savo klientą, neišskiriant jo amžiaus, lyties, tautybės. Siekiame geriau pažinti savo klientų poreikius, todėl visada džiaugiamės sulaukdami atgalinio ryšio. Pageidavimai, pasiūlymai ir konstruktyvi kritika padeda mums judėti į priekį, gerinant teikiamų paslaugų kokybę, siūlant naujų“,– sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius Romas Rimgaila.

Norėdami padėkoti visiems, už tai, kad vertinate mūsų paslaugas, skelbiame kovo mėnesį Klientų mėnesiu!

Kovo 1–31 dienomis paskambinkite arba užsukite į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių (Kareivių g.2) ir gaukite YPATINGĄ asmeninį pasiūlymą interneto ir televizijos paslaugoms! Nepamirškite pasakyti ar įrašyti kodo – KLIENTŲ MĖNUO. Daugiau galite sužinoti čia.

Visą kovo mėnesį taip pat kviečiame lankytis „Penki“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje ir dalyvauti čia rengiamuose konkursuose. Mėginkite laimėti abonementus į sporto klubą, išmaniąsias apyrankes, gertuves ir kt.

Daugiau informacijos galite gauti tel. (8 5) 266 4555 internetas@penki.lt

Šviesolaidinio interneto tinklo „Penki“ ir išmaniosios televizijos paslaugos sostinės gyventojams teikiamos jau daugiau nei 20 metų. Be to, tarp mūsų klientų – ne tik Vilniaus gyventojai, bet ir ugdymo bei švietimo įstaigos, verslo įmonės, valstybinės organizacijos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »