Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Publikuota: 2017 m. rugpjūčio 10 d. ketvirtadienis

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas.  

Kaip teigia „Skynet“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova, uždaryti klientų aptarnavimo centrą nuspręsta atsižvelgus į tai, kad klientai dažniausiai už paslaugas labiau linkę atsiskaityti nuotoliniu būdu, o į aptarnavimo centrus užsuka vis rečiau.

„Skynet“ savo klientų ir visų, norinčių pasikonsultuoti, lauks kituose klientų aptarnavimo centruose. Čia yra galimybė už paslaugas atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele, taip pat išbandyti išmaniąją televiziją, sužinoti apie vykstančias įvairias akcijas ir pasiūlymus. Klientų aptarnavimo skyriai įsikūrę Kareivių g. 2, PC „IKI Šeškinė“, (Šeškinės g. 32), PC „Mada“ (Viršuliškių g. 40).

Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu internetas@skynet.lt, svetainėje www.skynet.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/skynetas.

„Skynet“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų bei pasirenkant patogiausią apmokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.skynet.lt“, svetainėje www.manogile.lt, e. sąskaita (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »