Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Publikuota: 2017 m. rugpjūčio 10 d. ketvirtadienis

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas.  

Kaip teigia „Skynet“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova, uždaryti klientų aptarnavimo centrą nuspręsta atsižvelgus į tai, kad klientai dažniausiai už paslaugas labiau linkę atsiskaityti nuotoliniu būdu, o į aptarnavimo centrus užsuka vis rečiau.

„Skynet“ savo klientų ir visų, norinčių pasikonsultuoti, lauks kituose klientų aptarnavimo centruose. Čia yra galimybė už paslaugas atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele, taip pat išbandyti išmaniąją televiziją, sužinoti apie vykstančias įvairias akcijas ir pasiūlymus. Klientų aptarnavimo skyriai įsikūrę Kareivių g. 2, PC „IKI Šeškinė“, (Šeškinės g. 32), PC „Mada“ (Viršuliškių g. 40).

Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu internetas@skynet.lt, svetainėje www.skynet.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/skynetas.

„Skynet“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų bei pasirenkant patogiausią apmokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.skynet.lt“, svetainėje www.manogile.lt, e. sąskaita (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tęsia bendradarbiavimą su „Halyk Bank“ (3)

BS/2 jau ne vienerius metus bendradarbiauja su stambiausiu Kazachstano banku „Halyk Bank“. skaityti »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (7)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (3)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias (4)

BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. skaityti »

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »