Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Publikuota: 2017 m. rugpjūčio 10 d. ketvirtadienis

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas.  

Kaip teigia „Skynet“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova, uždaryti klientų aptarnavimo centrą nuspręsta atsižvelgus į tai, kad klientai dažniausiai už paslaugas labiau linkę atsiskaityti nuotoliniu būdu, o į aptarnavimo centrus užsuka vis rečiau.

„Skynet“ savo klientų ir visų, norinčių pasikonsultuoti, lauks kituose klientų aptarnavimo centruose. Čia yra galimybė už paslaugas atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele, taip pat išbandyti išmaniąją televiziją, sužinoti apie vykstančias įvairias akcijas ir pasiūlymus. Klientų aptarnavimo skyriai įsikūrę Kareivių g. 2, PC „IKI Šeškinė“, (Šeškinės g. 32), PC „Mada“ (Viršuliškių g. 40).

Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu internetas@skynet.lt, svetainėje www.skynet.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/skynetas.

„Skynet“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų bei pasirenkant patogiausią apmokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.skynet.lt“, svetainėje www.manogile.lt, e. sąskaita (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »

Inovacijų link: „Diebold Nixdorf“ ir BS/2 aptarė 2022-ųjų planus (4)

2022 m. vasario 2 d. BS/2 vadovai susitiko su „Diebold Nixdorf“ atstovėmis. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė stiprina poziciją Sakartvelo rinkoje (3)

Sakartvele įmonių grupė veikia kaip mokėjimo terminalų paslaugų teikėja ir šiuo metu valdo 30 tūkst. mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklą. skaityti »

Daugiafunkciai kortelių skaitytuvai – ir galimybių pasams tikrinti (6)

Naudodamiesi „Android“ pagrindu veikiančiais kortelių skaitytuvais prekybininkai gali patikrinti galimybių pasą. skaityti »

Išmanieji „Android“ pagrindu veikiantys atsiskaitymo įrenginiai – jau Baltijos šalyse (6)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasiūlė rinkai šiuolaikinį atsiskaitymo be grynųjų sprendimą. skaityti »

Anar Gasimov – „Judame skaitmenizavimo kryptimi“ (7)

Baigėsi Azerbaidžane, Baku, vykęs V-asis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »

Lietuvos ambasadorius Azerbaidžane pažadėjo palaikyti lietuvišką verslą (6)

Š.m. gruodžio 8 d. Azerbaidžane prasidėjo V-asis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »

Baku bus aptartos 2022 m. bankinio sektoriaus tendencijos (5)

Š. m. gruodžio 8 ir 9 dienomis Azerbaidžane, Baku, vyks V-asis kasmetinis tarptautinis bankinis forumas. skaityti »