„PayTech“ suvažiavimas. Atsiskaitymo paslaugų sistemos ir daugiafunkciai įrenginiai

Publikuota: 2020 m. vasario 25 d. antradienis

Viena iš didžiausių pasaulyje atsiskaitymo įrenginių gamintojų - „Ingenico" - savo partnerius pakvietė į forumą „PayTech Summit", skirtą įmonės 40-mečiui. 1980 m. įsteigta bendrovė per šiuos metus pelnė pasaulinį pripažinimą ir netgi tapo įstatymų leidėja sparčiai augančioje mokėjimų rinkoje.

Ilgalaikiai santykiai su partneriais ir klientais „Ingenico" padeda gauti greitą grįžtamąjį ryšį ir stebėti tiek vartotojų, tiek tarptautinių mokėjimo sistemų rinkos poreikius.

Barselonoje vykusiame forume buvo pristatytos naujausios pasaulinės mokėjimo rinkos tendencijos, „Ingenico" vidinės struktūros pokyčiai ir artimiausi planai. Į renginį suvažiavo įmonės partneriai iš viso pasaulio, tarp jų ir „ASHBURN International" vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius. Pakalbinome jį apie renginį ir šių dienų aktualijas.  

 

Kokia buvo svarbiausia forumo tema?

Daugumos „Ingenico" pranešėjų kalba sukosi apie idėją sukurti debesijos pagrindu veikiančią saugią ir lanksčią atsiskaitymo paslaugų platformą, kurią būtų galima operatyviai integruoti į jau turimą kliento infrastruktūrą. Įmonė koncentruojasi ne į atskirą produktą ar sprendimą, o į visumą vykstant atsiskaitymo procesams. Kalbame ne apie jų tobulinimą ar paslaugų kokybės didinimą, bet siekį sukurti sistemą, kuri padėtų partneriams ir klientams pasirinkti jų verslo modeliui tinkamiausią modulį, reikalingą visam atsiskaitymų ciklui įgyvendinti.

Kuo ypatinga tokia platforma?

Anot „Ingenico" atstovų, kuriama sistema turi būti saugi, lanksti ir sukurta taikant API (angl. Application programming interface) sąsają, kad būtų prieinama visiems klientams. Ji turi būti sudaryta iš modulių, kad kiekvienas klientas galėtų pasirinkti tik jam reikiamas sistemos funkcijas ir operatyviai įsidiegtų į savo infrastruktūrą, o prireikus galėtų tas funkcijas išplėsti. Sistema turi užtikrinti intelektinį mokėjimo operacijų pristatymą ir kaupti su jomis susijusius analitinius duomenis. Sistemos modulis „Pay-Per-Use" leistų klientui mokėti už ją tik tiek, kiek naudojasi, atsižvelgiant į naudojimosi laiką ir išeikvotų išteklių apimtį.

Kiek „Ingenico" veiklos pokytis aktualus „ASHBURN International"?

Džiaugiamės, kad mūsų filosofija „Software as a Service", „Terminal as a Servise", kurios mes laikomės jau daugiau nei 15 metų, tampa tokių pasaulinių kompanijų, kaip „Ingenico", strategija.

Mūsų sukurtos sistema „TransLink.iQ" padeda centralizuotai valdyti visą atsiskaitymo įrenginių tinklą, realiuoju laiku stebėti jų veiklą. Ji lanksčiai taikoma, suderinama su skirtingų bankų (angl. multi-banking), skirtingų prekybininkų (angl. multi-merchant) sistemomis, diegiama į skirtingų gamintojų (angl. multi-vendors) įrenginius. Dabar ieškome sinergijos su „Ingenico", kad kartu galėtume operatyviai teikti paslaugas. Turime daug bendradarbiavimo planų.

O kaip tokį naują „Ingenico" požiūrį vertina finansų įstaigos?

Kai kurie klientai į minėtą verslo modelį žvelgia su tam tikru rezervu, nes tai paveiks kiekvieną įmonę ir iš ekonominės, ir iš organizacinės pusės. Tačiau sparti technologijų plėtra ir nuolatinis programinės įrangos atnaujinimas skatina naudoti tokį sprendimą, kuris apimtų ir atsiskaitymo įrenginį, ir jo priežiūrą, ir mokėjimo operacijų pristatymą bei jų analizę.

Sugrįžkime į „Ingenico" forumą. Kokių dar naujovių, tendencijų buvo pristatyta?

Šiuolaikinis pasaulis diktuoja naujas atsiskaitymo sąlygas. Šiandien pati atsiskaitymo funkcija nebėra prekė. Niekas apie ją nebekalba kaip apie atskirą produktą. Dabar svarbiausia daugiakanalis (angl. multi-chanel) požiūris į klientų aptarnavimą, įskaitant ir produktų bei paslaugų pasirinkimą, pirkimo procesą, pirkinio pristatymą ir patį atsiskaitymą. 

Siekiant paspartinti atsiskaitymo procesą, klientams konsultuoti naudojamos interneto pokalbių (tekstinės ar balso) programos, veidų atpažinimo sistemos (angl. Facial recognition). Šiais laikais įprastas telefonas tampa mokėjimo įrenginiu, kuriame atsiskaitymo funkcija integruota į prekybininkų sukurtą taikomąją programą.

Suvažiavimo metu parodos stenduose buvo pristatyti naujausi el. kortelių skaitytuvų modeliai ir mokėjimo sprendimai. Įdiegus specialią programinę įrangą į „Android" pagrindu veikiančius įrenginius, šie gali tapti daugiafunkciais atsiskaitymo terminalais, galinčiais atlikti kasos aparatų funkcijas. Mūsų įmonė tokį sprendimą jau įdiegė Sakartvele ir Uzbekistane. Džiaugiamės, galėdami prisidėti prie naujovių diegimo. Būdami pasaulinės mokėjimų ekosistemos dalimi stengiamės numatyti klientų lūkesčius.  

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »