„Penki“ ir „Citadele“ banko klientai galės patogiau susimokėti už paslaugas

Publikuota: 2018 m. balandžio 24 d. antradienis

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ tiekėja UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“  ir „Citadele“ bankas glaudžiau bendradarbiaus klientų aptarnavimo srityje.

Nuo šiol banko „Citadele“ banko klientai sumokėti už „Penki“ interneto ir išmaniosios TV paslaugas gali per „Citadele“ interneto banką ir prisijungę prie „Penki“ savitarnos sistemos, naudodamiesi „Citadele“ atsiskaitymų moduliu „Mokėk lengvai“.

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ siekia, kad klientams atsiskaityti už paslaugas būtų patogiau, greičiau ir saugiau. „Savo klientams siūlome daugybę atsiskaitymo būdų: susimokėti grynaisiais arba mokėjimo kortelėmis įvairiose miesto vietose – vieniems gal patogiausia šalia namų, kitiems parduotuvėse, į kurias eina apsipirkti, taip pat ir visai neinant iš namų – per įvairias interneto sistemas. Kiekvienas gali pasirinkti, kas jam patogiausia“, – teigia UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius Romas Rimgaila.

Šiuo metu atsiskaityti už „Penki“ interneto ir išmaniosios TV paslaugas galima trijuose klientų aptarnavimo centruose, parduotuvių „Maxima“ kasose ir informacijos centruose, „Express Market“ kasose, per „Perlo“ terminalus, „Lietuvos spaudos“ ir „Narvesen“ kioskuose.

Dar patogesni atsiskaitymo būdai prieinami per internetą. Susimokėti už „Penki“ paslaugas siūloma per savitarnos sistemą „Mano.penki.lt“ (SEB, „Luminor“, „Swedbank“ ir „Citadele“ banko klientams) arba „Manogile.lt“, per el. bankininkystės sistemas, per el. sistemą „Paysera“. Šie būdai taupo laiką, nes galima atsiskaityti patogiausiu metu, bet kuriuo paros metu. Be to, taip sumažėja užmiršimo ir įsiskolinimo galimybė. 

Šaltinis: Penki
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »