Tarptautinis Azerbaidžano bankas pristatė unikalią naujovę finansinių paslaugų rinkoje

Publikuota: 2016 m. lapkričio 23 d. trečiadienis


Tarptautinio Azerbaidžano banko valdybos pirmininko pavaduotojas Elmiras Gabibulajevas

Tarptautinis Azerbaidžano bankas pradėjo naują plėtros etapą ir spalio pradžioje šalies rinkoje pristatė inovatyvią technologiją – banko finansinių paslaugų savitarnos padalinį „ƏLA – Ən Lazımi Anda“ (liet. Puiku – pačiu laiku). Bankas atidarė visiškai automatizuotą skyrių, kuris savo funkcijomis unikalus ne tik Azerbaidžane, bet ir visame NVS regione. Šis inovatyvus projektas buvo įgyvendintas kartu su Lietuvos bendrove „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2).

Savitarnos padalinyje veikia techninės ir programinės įrangos kompleksas „VTM.iQ“, kurį sudaro kompanijos „Diebold Nixdorf“ automatinis seifas „CS 6060“, daugiafunkcis terminalas „CuRiE“ ir specializuoti BS/2 programiniai sprendimai. Apie tai, kaip vyksta naujos technologijos diegimas banke, pasakoja Tarptautinio Azerbaidžano banko valdybos pirmininko pavaduotojas Elmiras Gabibulajevas.

Kaip ir kodėl kilo mintis įkurti banke tokį savitarnos padalinį?

Atsižvelgdami į šiuolaikinius finansinio sektoriaus reikalavimus, siekiame, kad apsilankymas mūsų padaliniuose klientams būtų kuo patogesnis. Šiuo metu banko padalinių formatas keičiasi. Juose atsiranda vis daugiau savitarnos įrenginių ir mažėja aptarnaujančio personalo. Tarptautinis Azerbaidžano bankas yra suinteresuotas greitesniu ir kokybiškesniu klientų aptarnavimu, todėl mūsų pasirinkta technologija turi visapusiškai atitikti jų poreikius. Prekės ženklas „ƏLA – Ən Lazımi Anda“ – tai klientų patogumui sukurta nauja banko koncepcija, kurią ketiname plėtoti ir ateityje.

Tokio tipo kompleksinis sprendimas pirmą kartą pasirodė NVS bankinės įrangos rinkoje. Ar egzistuoja kokių nors jo analogų?

Savitarnos padalinys ƏLA neturi analogų nei Azerbaidžane, nei kitose NVS šalyse. Šiuo metu tai vienintelis tokio tipo techninės ir programinės įrangos kompleksas, sujungtas su banko sistema ir prijungtas prie duomenų apdorojimo centro. Tikimės, kad mūsų klientai įvertins jo daugiafunkcionalumą.

Kokios paslaugos teikiamos savitarnos padalinyje ir kuo jis skiriasi nuo įprasto terminalo?

ƏLA suteikia klientams galimybę nuotoliniu būdu bendrauti ir konsultuotis su banko darbuotojais pasitelkus į pagalbą vaizdo konferencijos technologiją. Vos per kelias minutes klientas gali atlikti bet kokią bankinę operaciją: atidaryti sąskaitą, sumokėti už paslaugas, atlikti skubų pinigų pervedimą, gauti kreditą ir t. t. Terminale esantis spausdintuvas ir skeneris gali išspausdinti sutartį, ją pasirašyti, nuskenuoti ir nusiųsti banko operatoriui. Techninės ir programinės įrangos kompleksas skenuoja popierinius dokumentus ir asmens tapatybės korteles bei atlieka kliento atpažinimo procedūras. Be to, klientas čia pat gali užsisakyti ir iš karto gauti banko kortelę, aktyvinti ją ir pakeisti PIN kodą.

Su kokiomis paslaugomis siejamas prekės ženklas „ƏLA – Ən Lazımi Anda“?

Prekės ženklas ƏLA jungia „ƏLA liniją“ (vaizdo ryšys su banku), mobiliąją programėlę „ƏLAvə“, „ƏLA depozitą“ ir „ƏLA kreditą“ (egzistuojančių paskolų refinansavimas gerokai palankesnėmis sąlygomis). Išsamesnės informacijos apie ƏLA paslaugas galima rasti svetainėje www.ela.az arba socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje www.facebook.com/elabankaz.

Kokiems klientams skirtas savitarnos padalinys ƏLA?

Kadangi „VTM.iQ“ yra paprastas ir patogus naudoti, padalinys „ƏLA – Ən Lazımi Anda“ gali būti orientuotas į bet kurį klientą, besidomintį šiuolaikiniais aptarnavimo kanalais.  

Kokios savitarnos padalinių plėtros perspektyvos Tarptautiniame Azerbaidžano banke?

ƏLA – tai visiškai naujas požiūris į finansines paslaugas, iš esmės keičiantis darbo su klientais principus. Tokio pobūdžio kompleksiniai sprendimai leidžia optimizuoti ir ženkliai sumažinti aptarnavimo išlaidas tuo pat metu nemažinant siūlomų paslaugų krepšelio. Naujoji koncepcija padės mūsų bankui išplėsti aptarnavimo erdvę ir būti arčiau klientų. Artimiausiu metu visą parą veikiančiame banko filiale planuojame įrengti dar vieną tokį savitarnos padalinį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tapo CPS partnere Uzbekistane, Azerbaidžane ir Sakartvele (2)

BS/2 užmezgė partnerystę su CPS – viena stambiausių pasaulyje banknotų rūšiavimo, validacijos ir perskaičiavimo mašinų gamintoja. skaityti »

Pirmasis naujos kartos „Diebold Nixdorf“ bankomatas ‒ jau Baltijos regione (4)

BS/2, bendradarbiaudama su „Worldline“, modernizuoja „Luminor“ banko bankomatų tinklą Baltijos regione. skaityti »

Nauja partnerystė: „ASHBURN International“ ir SUNMI

„ASHBURN International“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su pasaulyje sparčiai populiarėjančia techninės įrangos gamintoja SUNMI. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės Latvijos vaistinių atsiskaitymo įrenginius (6)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ atnaujina vieno iš didžiausių Latvijos vaistinės tinklų „Meness aptieka“ atsiskaitymo įrangą ir užtikrina sėkmingą įrenginių veikimą skaityti »

„Penki kontinentai“ prisijungė prie „DUOday“ iniciatyvos (9)

Iniciatyvos tikslas – sudaryti sąlygas negalią turintiems žmonėms integruotis į visuomenę, pasijusti reikšmingiems, išbandyti įvairius darbus. skaityti »

„Penki kontinentai“ tarptautiniame forume pristatė sprendimus bankiniam ir mažmeninės prekybos sektoriui (8)

BS/2 forume pristatė savo sukurtus programinius sprendimus bankiniam sektoriui „Cash Management.iQ“, „Service Desk.iQ“, „Vynamic Marketing“, taip pat mažmeninei prekybai ‒ savo partnerio „Qingdao CCL“ savitarnos kasų įrangą. skaityti »

„Vilties“ kaimynystės ir draugystės šventė ‒ socialinei izoliacijai mažinti (7)

„Saulė kasdieną šildo kiekvieną, nes ji myli mus“ – šiais žodžiais prasidėjo dvyliktoji kaimynystės ir draugystė šventė, kurią gegužės 27 d. organizavo Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. Bendrijos himno „Mes irgi galime mylėti“ tekstas pabrėžia tai, kas jos nariams yra svarbiausia ‒ supratimas ir meilė kiekvienam, nepaisant mūsų skirtybių. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvaus PLUS forume Taškente (10)

2021 m. birželio 1 d. Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinis forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba: skaitmeninė transformacija bei sąveika“. Renginį organizuoja žiniasklaidos grupė PLUS su Uzbekistano centrinio banko palaikymu. skaityti »

„Teltonika Networks“ ir BS/2 partnerystė: nauji plėtros horizontai ir kompleksinės paslaugos (1)

BS/2 pasirašė strateginės partnerystės sutartį su pramoninės tinklo įrangos tiekėja „Teltonika Networks“. skaityti »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »