Besikeičiantis IT specialistų vaidmuo reikalauja daugiau socialinių įgūdžių

Publikuota: 2011 m. liepos 18 d. pirmadienis

Tokios technologijų naujienos, kaip „debesų“ kompiuterija ir mobilusis spausdinimas, ugdo įmonių informacinių technologijų (IT) specialistams vis svarbesnius vadinamus „minkštuosius įgūdžius“: gebėjimą bendrauti, derėtis, spręsti nesutarimus, strategiškai mąstyti ir suburti patikimą komandą.

Naujos galimybės IT srityje palaipsniui keičia šios srities specialistų vaidmenį – jų veikla iš už biuro užnugario persikelia į pirmąsias verslo gretas, o jų pagrindine funkcija tampa palaikyti pasirinktą verslo kryptį.

Pasak HP „LaserJet“ ir verslo sprendimų atstovų, šiandien IT specialistams būtini įgūdžiai ir savybės yra kaip niekad anksčiau susiję su tiesioginiais verslo sprendimais, ypač priimamais smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmonėse.

Vienas šio pokyčio pavyzdžių yra HP mobiliojo spausdinimo paslauga „ePrint“, leidžianti verslo vartotojams spausdinti iš bet kurio išmaniojo telefono – norėdamas atsispausdinti reikiamą dokumentą, darbuotojas nebeprivalo būti prie kompiuterio. Tai verslo profesionalams suteikia galimybę pasiekti norimą rezultatą greičiau ir, žinoma, suteikia postūmį jų karjerai. Informacinių technologijų specialistai, naudodamiesi šia paslauga gali itin puikiai derinti savo mobilumą ir produktyvumą.

HP „ePrint“ paslauga ne vien leidžia atsispausdinti norimą informaciją visur ir visada, tačiau ir pasiūlo tradiciškai „tyliajam“ įmonės komandos nariui – IT specialistui – nuostabią galimybę atlikti naują vaidmenį įmonėje: tapti strateginių, inovatyvių investicijų lyderiu ir naujais verslo sprendimais paveikti visas įmonės grandis.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha